Próba oceny mocnych i słabych stron postaci z gry walki jest w większości subiektywna i będzie się zmieniać w zależności od tego, kogo zapytasz, ale nadal istnieje ogólny konsensus w dyskusji.
w ramach gier Niedawno rozmawiał obszernie z reżyserem Street Fighter 6 Takayuki Nakayamą i producentem Shuhei Matsumoto na wiele tematów, w tym listy poziomów i to, co twórcy myślą o swoich postaciach wewnętrznie.
Po rozmowie o tym, jak gracze początkowo walczyli z E. Hondą i JP, a mimo to myśleli, że nie są skrajnościami, Nakayama mówi więcej o tym, jak postrzegają swoje postacie i ich poziomy mocy.
Mówiąc najprościej, reżyser opowiada o tym, jak programiści często mają bardzo różne wyobrażenia o tym, jak wojownik wypada wewnętrznie w porównaniu z zapalonymi graczami.
Dyrektor Nakayamy: „Uwielbiam oglądać listy poziomów tworzone przez graczy. Wewnętrznie bardzo różnią się one od naszych pomysłów. Nawet w przypadku Street Fighter 5 nasze poglądy nigdy nie zgadzają się z graczami, nawet na końcu.
Większość ludzi wydaje się uważać Luke’a za najsilniejszego, ale co w naszym zespole programistów, jeśli powiem wam, że już myśleliśmy, że Alex jest na szczycie? Nie rozmawiamy o tych rzeczach, ponieważ wtedy pojawia się jako „oficjalne oświadczenie”, ale jest to interesujące. ”
To było interesujące porównanie, ponieważ Alex był konsekwentnie wymieniany wśród najgorszych postaci w SF5 przez profesjonalnych graczy aż do ostatniego sezonu gry.
nawet w Lista końcowych poziomów gry Street Fighter 5: Champion EditionUmieściliśmy Alexa na 26. miejscu na 45 postaci, więc nadal uważaliśmy, że jest dość przeciętny, podczas gdy zespół programistów uważał, że jest o wiele silniejszy, niż widzieliśmy.
Chociaż przykład Alexa może być nieco szokujący, cała sprawa wydaje się mniej zaskakująca z wielu powodów.
Po pierwsze, programiści nie należą do najsilniejszych graczy na świecie, którzy rywalizują w grze codziennie/co tydzień, więc nie zawsze będą widzieć rzeczy w ten sam sposób.
Ich doświadczenie prawdopodobnie będzie większe niż przeciętnego gracza w ogóle, ale nie zostaną pokonani i wyzwani w ten sam osobisty sposób.
Mają też wszystkie istotne dane po swojej stronie, aby wesprzeć swoje wnioski statystykami.
Deweloperzy zawsze mogą zobaczyć, które postacie są najbardziej dochodowe, z czym wygrywają, a z drugiej strony, co gracze tracą.
To dość proste wyjaśnienie, dlaczego Cammy wciąż dostawała wzmocnienia w SF5, mimo że wciąż wygrywała lub przewyższała główne turnieje, ale ogólnie miała jeden z najgorszych współczynników wygranych online ze wszystkich.
Próba zrównoważenia bijatyki to cienka granica, której nie zazdroszczę, gdy programiści muszą wziąć pod uwagę opinie/wyniki najlepszych graczy, twarde dane i własne wewnętrzne testy, aby dojść do punktu, w którym wszyscy będą się dobrze bawić.
Nie zawsze uzyskają tę równowagę „odpowiednio”, ale istnieją sposoby, aby to zrobić.
Miejmy nadzieję, że Capcom i gracze pozostaną zadowoleni z balansu Street Fighter 6, biorąc pod uwagę, że ich plan polega na dawaniu grze większej aktualizacji balansu gry raz w roku.
Chociaż najwyraźniej nie powstrzymują się przed wprowadzaniem zmian, które uznają za stosowne, dodając nowy sposób wykonywania Drive Rushes, gdy Rashid przybędzie za kilka dni, 24 lipca.
Nicholas Magin Tenshinhan-Taylor zapewnił tłumaczenia tego artykułu.

. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.



More Stories
Microsoft poprawia wydajność procesora Ryzen dzięki najnowszej aktualizacji systemu Windows 11
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni