23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Pytania z wywiadu Diablo IV oskarżone o sfabrykowanie

Pytania z wywiadu Diablo IV oskarżone o sfabrykowanie

W zeszłym tygodniu opublikowano wideo, na którym pracuje dwóch starszych programistów Diablo IV: Asystent Dyrektora Gry Josef Bibora i Dyrektor Techniczny John Mueller. W klipie parze pokazano serię pytań od „fanów”, na które szczegółowo odpowiedzieli, ale niektórzy badacze nie potrzebowali dużo czasu, aby odkryć, że pytania były… dziwnie szczegółowe.

Oto film opublikowany na kanale Future Games Show, który skłonił mnie do zgadywania, promując zarówno grę, jak i wydarzenie, które jest coroczną wizytówką brytyjskiego wydawcy mediów, a w szczególności jego witryny z grami wideo GameRadar:

Twórcy Diablo 4 odpowiadają na Wasze pytania

Philtacular obserwował i był jednym z tych, którzy uważali, że pytania są trochę dziwneMimo to, a także dzięki Future Game Show, który pomaga w dostarczaniu informacji z mediów społecznościowych każdemu, kto zadaje pytania, sprawdzili każdego z nich.

To jednak nie jest jednorazowe! Jest ich bardzo dużo!

Nie będę tego dalej wklejać, ale są też konta z innych stron, takich jak Reddit, na których nie ma absolutnie żadnego śladu zadawania tych pytań. To oczywiście doprowadziło do zarzutów, że pytania są sfabrykowane, mistyfikacja, którą można przynajmniej częściowo wytłumaczyć faktem, że FGS zadał społeczności pytania dotyczące Diablo IV Rozmowa odbyła się 13 maja i… nie otrzymałem ani jednej odpowiedzi.

Poprosiłem zarówno FGS, jak i Blizzarda o komentarz, a Blizzard odpowiedział, mówiąc Kotaku „Blizzard nie brał udziału w procesie zbierania pytań”. przedstawiciel społeczności Opublikowano również o filmie na Diablo subredditTo był wywiad, którego Joe i John udzielili podczas trasy prasowej w UE w zeszłym tygodniu z różnymi punktami sprzedaży. [These] Pytania do wywiadu pochodziły z mediów, a my tylko na nie odpowiadamy. Zespół kontaktuje się z punktem sprzedaży, aby zapytać, skąd wzięły się pytania”.

READ  Pokémon Go Inbound z misji Ultra Space, misji badawczych i nagród

Jeśli pytania rzeczywiście zostały zmyślone, to jest to po prostu najzabawniejszy z możliwych przykładów absurdu łączenia tych niezapomnianych promocji; To, co było bardzo konsekwentne w tym układzie, ponieważ wydawało się, że nie dostają żadnych faktycznych pytań, najwyraźniej wymyślało jakieś bzdury zamiast zatrudniać pracowników GameRadarWitryna z grami wideo, która łączy akcję– zamiast tego zadać kilka pytań? Dlaczego Silić się? To głupi skandal z powodu czegoś, czym inaczej nikt by się nie przejął!