18 sierpnia, 2022

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Panel domowy kwestionuje USPS w sprawie planu zakupu ciężarówek pochłaniających gaz

Panel domowy kwestionuje USPS w sprawie planu zakupu ciężarówek pochłaniających gaz

Generał poczty Louis Dejoy złożył zamówienie na pierwsze 50 000 pojazdów NGDV 24 marca. 20 procent tego zakupu dotyczyło pojazdów elektrycznych.

Plan usług pocztowych nie spełnia celów Białego Domu, aby do 2035 r. przestawić całą federalną flotę cywilną na pojazdy elektryczne. 217 000 pojazdów Agencji Pocztowej stanowi największą część rządowych pojazdów cywilnych.

Transport jest największym źródłem emisji gazów cieplarnianych w Stanach Zjednoczonych, a nawet zwiększona sprzedaż pojazdów elektrycznych – która stanowi około 5 procent sprzedaży nowych samochodów – nie wywarła znaczącego wpływu na rynek motoryzacyjny. Zwolennicy samochodów elektrycznych mieli nadzieję, że zakup usługi pocztowej pobudzi branżę.

Prywatne floty ominęły rząd federalny w zakresie energii elektrycznej w ostatnich latach, a zwolennicy Białego Domu i pojazdów elektrycznych zapewniają, że zielona flota pocztowa zachęci producentów do budowy infrastruktury dla większej liczby samochodów elektrycznych i stacji ładowania, których potrzebują w całym kraju.

Victoria Stephen, liderka programu Postal Service NGDV, będzie zeznawać przed komisją, przewodnicząca komisji Carolyn B. Maloney (DNY) w czwartek, a także Generalny Inspektor Usług Pocztowych Tammy Whitcomb.

Biuro Whitcombe opublikowało w tym miesiącu raport, w którym stwierdzono, że samochody elektryczne będą dobrze nadawały się do dostarczania poczty i na dłuższą metę uratują finansowo nękaną agencję.

„Dla naszego środowiska i przyszłości niezwykle ważne jest, aby usługi pocztowe szybko przekształciły się w flotę elektryczną” – powiedział Maloney w oświadczeniu. „Rząd federalny powinien być liderem, a nie pozostawać w tyle za prywatnymi firmami, które już idą naprzód, aby oszczędzać pieniądze i ograniczać zmiany klimatyczne poprzez elektryfikację swoich flot”.

Kluczowi demokraci w komisji, w tym przedstawiciele Alexandria Ocasio-Cortez (Nowy Jork) i Gerald E. Connolly (Wirginia), wcześniej lobbowali urzędnicy federalni w sprawie późnych planów elektryfikacji samochodów federalnych.

Liberałowie z Senatu odpowiedzieli w czwartek na pierwsze zamówienie DeJoy na ciężarówki, wzywając szefa poczty do „znacznego zwiększenia odsetka pojazdów elektrycznych”, które kupuje poczta. Dziewiętnastu Demokratów w izbie wyższej, kierowanej przez senatorów Jeffa Merkleya (Urey) i Thomasa R. Carpera (Dell), zażądało, aby agencja dostarczyła dokumentację swoich analiz pojazdów elektrycznych i szczegółowe informacje księgowe dotyczące jej transakcji z Oshkosh.

READ  2023 Honda Civic Typ R

„USPS stanowi prawie jedną trzecią floty federalnej, a działania podejmowane przez USPS będą miały znaczący wpływ na to, czy Stany Zjednoczone wezmą udział w walce z chaosem klimatycznym” – napisali senatorowie. „Podczas gdy inwestowanie w co najmniej 20 procent elektrycznych pojazdów pocztowych jest poprawą, USPS musi zrobić więcej. Obecny plan USPS nie tylko polega na inwestowaniu w pojazdy napędzane głównie paliwami kopalnymi, ale zagraża zdrowiu publicznemu i środowisku, ale Decyzja jest również podejmowana w czasie, gdy firmy takie jak Federal Express (FedEx) i United Parcel Service (UPS) coraz częściej zwracają się do pojazdów elektrycznych ze względów ekonomicznych”.

Amazon kupił 100 000 elektrycznych ciężarówek, aby do 2030 r. połowa swoich dostaw była neutralna pod względem emisji dwutlenku węgla. Posiada również około 20 procent udziałów w Rivian, producencie elektrycznych ciężarówek. (Założyciel Amazon, Jeff Bezos, jest właścicielem The Washington Post.)

FedEx i UPS również uczyniły z pojazdów elektrycznych niewielką, ale stale rosnącą część swoich flot. Od 2019 r. prawie 10 procent floty FedEx działało na zasilaniu bateryjnym.

Jednak liderzy pocztowi podkreślają, że flota w dużej mierze elektryczna będzie zbyt droga, powołując się na wysoki początkowy koszt pojazdów elektrycznych i związanej z nimi infrastruktury. Zgodnie z Oświadczeniem o oddziaływaniu na środowisko pojazdów NGDV firmy Postal Service, pojazdy napędzane gazem będą bardziej opłacalne w ciągu 20 lat życia. Niezależni eksperci ds. samochodów i środowiska stwierdzili, że dane agencji są niedokładne i że poczta pozwoli zaoszczędzić pieniądze na dłuższą metę dzięki niższym kosztom paliwa i konserwacji, nawet jeśli pojazdy elektryczne mają wyższe koszty początkowe.

Raport Generalnego Inspektora potwierdzał te argumenty. „Pojazdy elektryczne są ogólnie bardziej niezawodne mechanicznie niż pojazdy napędzane gazem i będą wymagały mniej konserwacji” – czytamy w raporcie. „Koszty energii będą niższe w przypadku samochodów elektrycznych, ponieważ wykorzystanie energii elektrycznej do zasilania samochodu elektrycznego jest tańsze niż korzystanie z benzyny”.

Pojazdy NGDV nie są żadną poprawą dla środowiska w porównaniu z obecnymi „pojazdami o długiej żywotności” (LLV) agencji. Przy włączonej klimatyzacji uzyskują 8,6 mpg, czyli o 0,4 mpg więcej niż obecne pojazdy. Eksperci twierdzą, że standard branżowy dla dzisiejszych pojazdów dostawczych napędzanych benzyną wynosi od 12 do 14 mpg.

READ  Eskalacja wojny na Twitterze między Biden White House a Jeffem Bezosem — termin

Agencja podała, że ​​pojazdy elektryczne zapewnią 70 mil na jednym ładowaniu, a liczby, które eksperci motoryzacyjni i organy regulacyjne rządowe twierdzą, że znacznie nie doceniają ich zdolności.

Kiedy Oshkosh przyznał kontrakt na ciężarówki w lutym 2021 r., Poczta poinformowała, że ​​firma może przekonwertować pojazdy napędzane gazem na akumulatory, gdy poprawi się sytuacja finansowa agencji i poprawi się technologia pojazdów elektrycznych. Ale urzędnicy pocztowi powiedzieli, że „nie planują” modyfikacji żadnego z pojazdów.

Agencja Ochrony Środowiska przewiduje, że emisje gazów cieplarnianych z nowych ciężarówek zasilanych gazem przez pocztę wyniosą około 20 milionów ton w ciągu 20-letniego okresu eksploatacji pojazdu, co w przybliżeniu odpowiada rocznej emisji z 4,3 miliona samochodów osobowych.

W wywiadzie dla The Washington Post DeJoy powiedział, że nie jest przeciwny kupowaniu większej liczby elektrycznych ciężarówek, ale że fundusze powinny pochodzić z Kongresu i tylko z kont Postal Service, jeśli sytuacja finansowa agencji poprawi się. Powiedział, że koncentruje się na zastąpieniu upadającej floty agencji, a nie na elektryzowaniu własnej.

„Z mojego punktu widzenia moim zadaniem jest dostarczanie poczty i paczek” – powiedział. „Polityka elektryzowania floty narodowej jest misją, którą będę wspierać. Ale będę niedbale wydając na to wszystkie moje pieniądze”.

Pojazdy elektryczne, które poczta zamówiła w pierwszym zamówieniu w Oshkosh, w liczbie 1019, odpowiadały 1019 trasom pocztowym, o których DeJoy powiedział, że wiedział, że są „nokautem” dla ciężarówek.

„W ten sposób podejmuję decyzje, gdy idziemy do przodu” – powiedział. „Kiedy pójdę kupić następną kwotę, dokonamy ponownej oceny”.

Politycy po obu stronach przejścia zgadzają się, że starzejące się LLV Agencji Pocztowej są niebezpieczne i rozpaczliwie potrzebują wymiany. LLV mają 30 lat i nie mają poduszek powietrznych ani klimatyzacji. Wiadomo, że zapalają się od lat nadużywania.

READ  Spadki ropy z powodu rozmów rosyjsko-ukraińskich, nowe blokady w Chinach

Jest to również nieważne dla zmiennego działania usługi pocztowej. DeJoy umieścił agencję, aby bardziej agresywnie konkurowała o wysyłkę paczek z konkurentami, takimi jak UPS, FedEx i Amazon. LLV są zbyt małe, aby poradzić sobie z epidemicznym napływem paczek pocztowych. A ponieważ działalność pocztowa agencji spadła o 45 procent od 2008 roku, jej działalność w zakresie przesyłek wzrosła ponad dwukrotnie. NGDV mają znacznie większą przestrzeń ładunkową do przewożenia paczek.

Projektanci kongresu są podzieleni co do tego, jak – lub czy – finansować nową flotę pocztową. Agencja Pocztowa ma prawie 24 miliardy dolarów w gotówce po tym, jak w 2020 roku ustawodawcy zatwierdzili 10 miliardów dolarów awaryjnego grantu na walkę z pandemią. Kongres w marcu przegłosował reformę finansów agencji, zwalniając ją o 107 miliardów dolarów z zaległych opłat i przyszłych płatności.

Republikanie, niechętni zgodzić się na wydatki na cele klimatyczne prezydenta Bidena, powiedzieli, że DeJoy powinien ograniczyć swoją flotę napędzaną głównie gazem. Demokraci wydają się być podzieleni między dopuszczeniem większej ilości pieniędzy na pojazdy elektryczne NGDV i stacje ładowania akumulatorów, a zachęcaniem poczty do wydawania pieniędzy, które już mają.

Pierwotny pakiet socjalny „Odbuduj lepiej” administracji Bidena obejmował 6 miliardów dolarów na elektryczne wózki pocztowe i ładowarki do akumulatorów. Propozycja budżetu Bidena na 2023 r. obejmuje 300 milionów dolarów na elektryczne pojazdy pocztowe i stacje ładowania.

„Usługa pocztowa ma dziś prawie ćwierć miliona pojazdów, a wszystkie te pojazdy zależą od istniejącej infrastruktury, czyli pojazdów na gaz i olej napędowy” – powiedział Kahn. „Jeśli kupimy 10 000 samochodów elektrycznych i umieścimy je w Montanie lub jakiejś wiejskiej części kraju, może nie być elektryfikacji sieci, aby wspierać te pojazdy”.

„Największą pułapką w każdym długoterminowym zakupie jest zbyt szybki pośpiech i posuwanie się naprzód w zakresie zdolności organizacji do wchłaniania technologii” – dodał Tangherlini. „Więc chciałbym zrozumieć, w jaki sposób poczta planuje uwzględnić zmianę w tej technologii?”

Anna Phillips przyczyniła się do powstania tego raportu.