3 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

MLB uruchamia nową aplikację na Apple Vision Pro

MLB uruchamia nową aplikację na Apple Vision Pro

Major League Baseball zaprezentowało nową aplikację MLB dla Apple Vision Pro, która pozwoli fanom spersonalizować wrażenia z oglądania i cieszyć się baseballem jak nigdy dotąd.

Oglądając mecz w aplikacji MLB na Apple Vision Pro, nowym, rewolucyjnym, przestrzennym komputerze Apple zaprojektowanym z myślą o płynnym łączeniu treści cyfrowych ze światem fizycznym, użytkownicy mogą wejść do w pełni wciągającego środowiska oglądania 3D z interaktywnymi statystykami i rozgrywką. Oraz inne funkcje, w pełni kontrolowane przez użytkownika, w tym ulepszone wizualizacje danych obsługiwane przez Statcast.

Nowa aplikacja MLB na Apple Vision Pro pozwala także użytkownikom przenieść swoje wrażenia z oglądania na cyfrowo renderowany stadion MLB, symulując wrażenia z oglądania na tablicy wideo stadionu. Ponadto fani mogą interakować przestrzennie z aplikacją MLB na Apple Vision Pro, korzystając jednocześnie z innych aplikacji.

„Fani baseballu chcą jak najgłębiej nawiązać kontakt ze swoimi ulubionymi drużynami i graczami — Apple Vision Pro daje nam zupełnie nowy sposób zapewniania fanom narodowej rozrywki w ich własnej przestrzeni, niezależnie od tego, gdzie się znajdują, i zapewnia wspaniałe wrażenia ”, powiedział Noah Garden, zastępca komisarza MLB ds. biznesu i mediów. : „Głębia, klarowność i dźwięk.” „Dzięki niesamowitej pomysłowości Apple i naszemu niezwykle utalentowanemu personelowi MLB fani mogą przekształcić swoją przestrzeń w boisko pierwszej ligi i otoczyć się bogate doświadczenie przestrzenne, które było wcześniej niemożliwe, a wszystko to przy bardziej wciągających wrażeniach wizualnych.”

Po premierze aplikacja MLB na Apple Vision Pro zapewni fanom nieograniczony dostęp do pierwszego meczu World Series 2023 pomiędzy Rangersami i D-backami, klasycznego meczu składającego się z 11 rund, który przygotował grunt pod zwycięstwo drużyny Texas w Fall Classic w pięciu meczach nad Arizoną.

„Innowacje technologiczne są sercem Major League Baseball” – powiedział Garden. „Od dziesięcioleci rozwijamy transmisje sportowe, aby uczynić naszych fanów lepszymi – od pierwszych meczów w radiu, transmisji, telewizji kablowej i satelitarnej po transmisje na żywo i uruchomienie sieci MLB. Jeśli fani baseballu będą kiedykolwiek mieli okazję cieszyć się naszym sportem na dowolnej platformie, musimy. Jesteśmy obecni tam, gdzie możemy dostarczać wyjątkowe doświadczenia związane z opowiadaniem historii, i będziemy kontynuować to podejście, aby stale zaspokajać potrzeby naszych odbiorców.