26 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

McDonald’s wraz z IBM kończy okres próbny systemu płatności opartego na sztucznej inteligencji

McDonald’s wraz z IBM kończy okres próbny systemu płatności opartego na sztucznej inteligencji

NOWY JORK (AP) – Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się, że Twoje zamówienie w McDonald’s zostało pomieszane przez usługę dostawy opartą na sztucznej inteligencji? Wkrótce dobiegną końca testy obecnego systemu automatycznego przyjmowania zamówień giganta fast foodów.

McDonald’s potwierdził w poniedziałek, że podjął decyzję o zakończeniu globalnej współpracy z IBM, który od 2021 roku testuje tę technologię sztucznej inteligencji w wybranych restauracjach McDonald’s.

Nie oznacza to, że już nigdy nie spotkasz chatbota, kupując frytki w drodze do domu. Chociaż partnerstwo IBM w testowaniu obecnego zautomatyzowanego przyjmowania zamówień w McDonald’s dobiega końca, firma z Chicago zauważyła, że ​​nie wyklucza innych potencjalnych planów AI dotyczących zamawiania żywności w przyszłości – powołując się na „możliwość dalszego eksplorowania rozwiązań do zamawiania głosowego. ” Szeroko.”

„Nasza współpraca z IBM dała nam pewność, że rozwiązanie do zamawiania głosowego typu drive-thru będzie częścią przyszłości naszych restauracji” – stwierdził McDonald’s w oświadczeniu przygotowanym w tym tygodniu, dodając, że będzie kontynuować oceny, „aby podjąć świadomą decyzję. ” dotyczące przyszłego rozwiązania dla żądań głosowych do końca roku.”

W ostatnich latach wiele sieci fast foodów zaczęło badać możliwość wdrożenia sztucznej inteligencji w całej swojej działalności, a wiele z nich wskazuje na potencjał zwiększenia szybkości i zmniejszenia kosztów.

W USA firma Wendy’s nawiązała współpracę z Google Cloud w celu opracowania chatbota „Wendy’s FreshAI”. White Castle nawiązał współpracę z SoundHound AI, aby do końca 2024 r. udostępnić technologię AI aktywowaną głosem w ponad 100 restauracjach. Kilka z Panera, podnoszę Lokalizacje Popeyes wprowadziły asystenta głosowego „Tori” OpenCity do swoich pasów zamówień.

Poza Ameryką firma Popeyes UK uruchomiła w zeszłym miesiącu swoją pierwszą usługę typu drive-thru opartą na sztucznej inteligencji (zwaną „Al”), po tym jak firma podała, że ​​program pilotażowy wykazał dokładność na poziomie 97%.

Sukces napędu AI jest mieszany. Na przykład automatyczna maszyna do przyjmowania zamówień McDonald’s we współpracy z IBM otrzymała w ostatnich latach dziesiątki skarg, a wiele z nich korzysta z mediów społecznościowych, aby udokumentować niezrozumienie zamówień przez chatbota.

Jeden 2023 TIK Tok, wydaje się przedstawiać asystentkę zamawiającą jadącą po zamówieniu nuggetsów z kurczaka z McDonald’s na karcie samochodu, mimo że klienci proszą ją, aby przestała się śmiać. Dodatkowe posty pokazują wiele innych wpadek – takich jak dodanie dziwnych dodatków, takich jak lody Z ketchupem i masłemlub otrzymywanie zamówień Z innych pobliskich samochodów.

Nieznane źródła zaznajomione z technologią Powiedział CNBC Że technologia miała trudności z interpretacją różnych dialektów i dialektów, a także inne wyzwania wpływające na dokładność rankingu.

McDonald’s odmówił komentarza na temat dokładności automatycznych przyjmujących zamówienia. We wstępnym oświadczeniu IBM stwierdził, że „technologia ta okazała się mieć jedne z najbardziej wszechstronnych możliwości w branży oraz jest szybka i dokładna w niektórych z najbardziej wymagających warunków”, ale nie odpowiedział natychmiast na prośbę o dalszy komentarz na szczegółach. potencjalnych wyzwań.

Nowojorska firma technologiczna Armonk oświadczyła również, że prowadzi obecnie „dyskusje i próby” z kilkoma innymi klientami restauracji szybkiej obsługi zainteresowanymi automatycznymi modułami przyjmowania zamówień.

Jak podaje biuletyn branżowy Biznes restauracyjny CNBC, które w zeszłym tygodniu otrzymało notatkę wysłaną do franczyzobiorców, stwierdziło, że technologia automatycznego składania zamówień zostanie wycofana w lokalizacjach McDonald’s w celu przetestowania „nie później niż 26 lipca 2024 r.”.

IBM i McDonald’s potwierdziły, że chociaż ich partnerstwo w zakresie sztucznej inteligencji dobiega końca, obaj będą kontynuować współpracę przy innych projektach. McDonald’s stwierdził, że nadal planuje używać kilku produktów IBM w swoim globalnym systemie.

W grudniu McDonald’s Rozpoczął wieloletnią współpracę Z chmurą Google. Oprócz przeniesienia obliczeń restauracji z serwerów do chmury partnerstwo ma również zastosować generatywną sztuczną inteligencję „w ramach szeregu kluczowych priorytetów biznesowych” w restauracjach na całym świecie.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india