Hipermarket LuLu uruchomił promocję „Smak Polski” w swoich oddziałach na terenie Kataru. Trwający do 1 marca „Smak Polski” to wyjątkowe święto kulturalno-kulinarne, podczas którego prezentowanych jest wiele polskich produktów spożywczych, od owoców po nabiał. Wystrój o tematyce polskiej dodaje kolorytu świątecznej atmosferze. Ceremonia otwarcia odbyła się w salonie Lulu Pearl Island pod przewodnictwem Ambasadora RP Janusza Janke, w obecności Dyrektora Międzynarodowego Lulu Group dr Mohameda Altafa oraz polskiej delegacji. W kiosku Polka można było zobaczyć gotowanie na żywo i próbki tradycyjnej kuchni polskiej. Restauracja jest pierwszą polską restauracją w Katarze. Przemawiając na ceremonii otwarcia, Ambasador Jahnke podziękował Lulu Group za zainicjowanie działań mających na celu organizację promocji „Smaki Polski”, promującej polskie produkty w Katarze. Pokazuje bogactwo świetności polskiego sektora spożywczego i rolnego. Polska znana jest z jakości produktów mlecznych i smaku. Polska Lulu ma ich wiele. Lulu to świetne miejsce do sprzedaży, które może przyciągnąć kupujących i łatwo dotrzeć do klientów. Polskie produkty” – powiedział ambasador Gulf Times. Janke stwierdził, że pierwsza taka inicjatywa w Katarze daje odwiedzającym możliwość poznania polskiej kuchni. Wyrażając nadzieję, że promocja Taste of Poland otworzy nowe drzwi dla polskich produktów w Katar i Bliski Wschód” – powiedział Janke. Powiedział, że Polska pragnie dalej wzmacniać swoje więzi z Lulu w regionie, aby eksplorować rynek. „Katar jest ważnym rynkiem dla Polski i bramą do rynku regionalnego. Liczymy na wykorzystanie potencjału rynku regionalnego do poszerzenia obszarów współpracy z Grupą Lulu i agencjami rządowymi oraz wprowadzenia kolejnych produktów do regionu. Stwierdził, że takie inicjatywy przyniosą korzyści rolnikom i przedsiębiorstwom w Polsce. Mówienie Czasy Zatoki Perskiej, dr Altaf powiedział, że Lulu ma przyjemność zaprezentować polskie produkty i że Taste of Poland to strategiczny krok w kierunku planów ekspansji Lulu w regionie Europy Środkowej.” Nasza obecność obejmuje obecnie różne kraje Europy. Jesteśmy pierwszym międzynarodowym krokiem w kierunku Region bałtycki Sieć handlowa Pomysł Lulu „Zaczynając od Polski, jest to rozwijający się ośrodek produkcji żywności. Kraj jest świecącą gwiazdą, jeśli chodzi o produkcję” – powiedział, dodając, że Lulu w nadchodzących latach będzie dodawać promocje Taste of Poland . Dr Altaf zaznaczył, że promocja stanowi kontynuację ubiegłorocznej wizyty delegacji Lulu w Polsce i zapowiedź przyszłych działań. „Polska to kraj, w którym LuLu szuka dalszej ekspansji z planami utworzenia centrów sourcingowych i eksportowych. Współpracujemy z wieloma krajami europejskimi, w których grupa tworzy jednostki sourcingowe i przetwórstwa spożywczego. Zapewnia to dostępność żywności, nieprzerwaną dystrybucję i stabilne ceny na rynku rynek.” Dyrektor międzynarodowy Lulu Group powiedział, że Lulu pragnie umożliwiać lokalne inicjatywy produkcyjne i innowacyjne inicjatywy dla rolników w Katarze i na całym świecie. „LuLu rozszerza swoje skrzydła na wiele regionów, zapewniając jednocześnie globalne bezpieczeństwo żywnościowe” – powiedział. W reklamie prezentowana była szeroka gama produktów znanych, polskich marek, w tym produkty ekskluzywne. Grupa LuLu podpisała dwa protokoły ustaleń z polskimi agencjami rządowymi Portem Lotniczym Olsztyn Mazury oraz Polską Agencją Inwestycji i Handlu, jeszcze bardziej cementując swoje zaangażowanie w regionie Europy Środkowej. Zgodnie z pierwszym protokołem ustaleń Lulu utworzy na lotnisku Olsztyn Mussoorie obiekt, w którym będzie odbierany, pakowany i eksportowany świeże produkty, takie jak jabłka, jagody, sery, mięso i inne pakowane produkty spożywcze do regionu MENA, Indii i na Daleki Wschód. Drugie Memorandum of Understanding z Polską Agencją Inwestycji i Handlu usprawni procesy inwestycyjne i operacyjne Grupy Lulu w Polsce, otwierając nowe możliwości w różnych sektorach biznesowych.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com