26 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Los Yellow jest prawdopodobnie w rękach Sądu Okręgowego w Kansas

Los Yellow jest prawdopodobnie w rękach Sądu Okręgowego w Kansas

Firma Yellow Corp. zajmująca się transportem drobnicowym zwróciła się do Sądu Okręgowego Stanów Zjednoczonych dla Dystryktu Kansas o wydanie tymczasowego zakazu zbliżania się i wstępnego nakazu zapobiegającego bankructwu związku kierowców kierowców.

Rozprawa zaplanowana jest na piątek w Kansas City na godzinę 13:30 czasu lokalnego.

Czwartkowe zarządzenie jest następstwem zawiadomienia o strajku wydanym przez Kierowców na początku tygodnia. Związek grozi strajkiem już w poniedziałek w odpowiedzi na brak wpłat składek do centralnych funduszy państwowych. Przewoźnik wcześniej zwrócił się do państw centralnych o odroczenie płatności przypadających na 15 lipca i 15 sierpnia, ale prośba została odrzucona.

„W przypadku braku nakazu, powodowie ponieśli natychmiastową, znaczną i nieodwracalną szkodę w wyniku bezprawnego zawieszenia broni przez pozwanych, w tym zostaliby zmuszeni do wszczęcia postępowania likwidacyjnego na podstawie rozdziału 7” – czytamy w pozwie.

Firma wzywa sąd do nakazania związkowi natychmiastowego zaangażowania się w procedury składania skarg określone w układzie zbiorowym pracy, ponieważ rozmowy między stronami dotyczące drugiej fazy restrukturyzacji przewoźnika o nazwie One Yellow zakończyły się fiaskiem.

Ta zmiana w operacjach ma na celu wprowadzenie podobnych zmian do pierwszej fazy wdrożonej w Yellow’s West (Nasdaq: Ups) Sieć w zeszłym roku. Plan zakłada standaryzację stacji, większą elastyczność w zakresie zasad biznesowych i większe wykorzystanie transportu stron trzecich, które zdaniem Yellow są niezbędne do przetrwania.

Ponieważ obie strony nie były w stanie dojść do porozumienia w ciągu ostatnich kilku miesięcy, sytuacja płynnościowa przewoźnika gwałtownie się pogorszyła.

Niedawne zgłoszenie w Komisji Papierów Wartościowych i Giełd wykazało, że pod koniec czerwca firma miała ponad 100 milionów dolarów w gotówce. Jednak w ostatnich tygodniach spedytorzy przekierowywali ładunki z Yellow, a brokerzy i brokerzy usunęli przewoźnika jako opcję przepustowości ze swoich platform, a także podjęto kroki, aby zapobiec utknięciu przesyłek w sieci Yellow, gdyby przewoźnik został zamknięty.

Płatności na opiekę zdrowotną, opiekę społeczną i emerytury dla stanów centralnych na okres dwóch miesięcy wynoszą około 50 milionów dolarów, z czego Żółty zalega z płatnością połowy zakładanej kwoty. Bez płatności około 10 000 kierowców w YRC Freight i Holland objętych planem nie będzie miało ubezpieczenia zdrowotnego w niedzielę. Z tym dniem zakończy się również uczestnictwo spółki w programie emerytalnym.

Jednak opóźnienia w płatnościach prawdopodobnie wykraczają poza to.

Seria listów z 12-13 lipca między dyrektorem generalnym Yellow, Darrenem Hawkinsem, a dyrektorem generalnym Teamsters, Seanem O’Brienem, pokazuje, że firma nie będzie również otrzymywać płatności do swoich drugich i trzecich największych funduszy, co wpłynie na większą liczbę pracowników i potencjalnie zwiększy liczbę pracowników, którzy pójdą na strajk.

„W rzeczywistości pilna potrzeba jest tak poważna, że ​​chociaż firma dokonała wymaganych wpłat na prawie wszystkie fundusze świadczeń należnych w tym tygodniu, nasza obecna sytuacja gotówkowa uniemożliwi firmie wpłacanie składek do trzech największych funduszy zdrowotnych, opiekuńczych i emerytalnych, w których uczestniczy Yellow – w stanach centralnych, zachodniej konferencji i środkowej Pensylwanii” — powiedział Hawkins O’Brienowi w liście z 13 lipca.

List wysłany w środę do szeregowych członków lokalnego związku Denver reprezentującego pracowników YRC Freight i Reddaway powiedział, że jeśli firma nie zapłaci, to po 31 lipca nie będzie objęta ubezpieczeniem, a także przygotuje się do strajku.

Pisemna wymiana zdań między Hawkinsem i O’Brienem wskazywała również na równowartość wzrostu płac i świadczeń o 11 dolarów za godzinę w ramach pięcioletniego kontraktu, pod warunkiem pełnego wdrożenia inicjatyw One Yellow.

„Jestem w pełni świadomy, że składanie tak ważnej propozycji gospodarczej, zanim usiądziemy przy stole negocjacyjnym, jest co najmniej niekonwencjonalne. Ostry kryzys płynności firmy i sama potrzeba poczynienia postępów przy stole negocjacyjnym wymaga od nas podejścia do tych negocjacji w zasadniczo inny sposób” – powiedział Hawkins w prezentacji.

O’Brien poprosił o dokładne warunki i powiedział, że Yellow będzie musiał zrezygnować z roszczenia z tytułu naruszenia umowy przeciwko Kierowcom. Żółty odpowiedział 2,19 dolara za godzinę przez pierwszy rok i powiedział, że zrzeknie się działań prawnych „po pomyślnym zakończeniu naszych negocjacji”. Firma ujawniła również, że nie będzie dokonywać nadchodzących płatności na rzecz wyżej wymienionych funduszy, w którym to momencie O’Brien uznał ofertę za „hipotetyczną podwyżkę” i „uwarunkowaną przyszłymi wydarzeniami”, prawdopodobnie odnosząc się do wcześniejszego porozumienia złożonego przez Yellow.

To porozumienie oferowało podwyżkę płacy o 60 na godzinę, oprócz wypłaty umownej podwyżki o 40 procent od 1 października. Jednak firma stwierdziła, że ​​nie ma możliwości sfinansowania podwyżki, a jej pożyczkodawcy będą musieli podpisać ją w późniejszym terminie.

O’Brien powiedział również w swoim liście, że odroczenie składek przez Yellow pozwoliłoby członkom lokalnych związków zawodowych dotkniętych brakującymi płatnościami „skorzystać z praw, które lokalne związki mają w ramach obecnego układu zbiorowego w danych okolicznościach”, z wnioskiem, że zaprzestał działalności. Powiedział również, że podwyżka płac musi zostać wdrożona natychmiast.

„Po prostu postaw podwyżkę o 2,19 USD za godzinę 1 lipca 2023 r., a następnie omówimy możliwe dalsze kroki”.

Wydaje się, że tam iz powrotem kończy się.

„Żaden odpowiedni środek nie byłby w stanie zrekompensować powodom nieprzestrzegania przez związek procedury składania skarg przez NMSZ oraz straty powoda wynikającej z klientów i zakończenia działalności” – stwierdził Yellow w sądzie.

Więcej artykułów Shipping Waves autorstwa Todda Maidena

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india