29 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Kraft wycofuje 83 000 opakowań amerykańskiego sera ze względu na ryzyko zadławienia

Kraft wycofuje 83 000 opakowań amerykańskiego sera ze względu na ryzyko zadławienia

Krafta Heinza

Kraft Heinz ogłasza dobrowolne wycofanie około 83 800 opakowań indywidualnie pakowanych plasterków amerykańskiego sera topionego Kraft Singles.


Nowy Jork
CNN

Kraft Heinz wycofuje około 83 000 indywidualnie zapakowanych puszek Kraftowy pojedynczy amerykański ser Ponieważ może to stwarzać ryzyko zadławienia.

Firma podała w A oświadczenie „Chwilowy problem” z jedną z maszyn do laminowania oznaczał, że „po usunięciu opakowania na szkiełku może pozostać cienki pasek pojedynczej folii”. Jeśli nie zostanie to usunięte, może być „nieprzyjemne i potencjalnie powodować ryzyko wymiotów lub zadławienia”.

Kraft podał, że wydał decyzję o wycofaniu produktu po „kilku” skargach klientów dotyczących znalezienia kawałka plastiku na serze, w tym sześciu skargach od osób, które się nim zakrztusiły lub zakrztusiły. Nie zgłoszono żadnych obrażeń ani problemów zdrowotnych, a wadliwe urządzenie zostało już naprawione.

Problem dotyczy dwóch rodzajów opakowań, w tym 16-uncjowego pasteryzowanego sera amerykańskiego Kraft Singles z datą ważności od 10 stycznia 2024 r. do 27 stycznia 2024 r. Poszczególne opakowania objęte tym wycofaniem zawierają litery „S” i „72” w kod produkcyjny na opakowaniu.

Dotyczy to również trzyfuntowych opakowań zbiorczych „Kraft Singles Pasterized American Cheese” z kodem UPC 0-2100060491-3 i datą „najlepiej spożyć do” 9 stycznia 2024 r. i 16 stycznia 2024 r.

„Kraft Heinz dokłada wszelkich starań, aby przestrzegać najwyższych standardów bezpieczeństwa i jakości, dlatego przeprasza za tę niedogodność” – stwierdziła firma.

Każdy, kto posiada wycofany ser, nie powinien go jeść i zwrócić do punktu zakupu w celu uzyskania zwrotu pieniędzy lub wymiany. Mogą również zadzwonić do Kraft Heinz pod numer 1-800-280-8252, aby odzyskać pieniądze.

Ogłosił to na początku tego roku Kraft Zmień opakowanie Ser pakowany jest pojedynczo w sposób ułatwiający otwieranie.

Kraft powiedział, że celem modernizacji było zajęcie się skargą numer jeden klientów, a mianowicie „niemożnością łatwego otwarcia przezroczystego opakowania”. Przeprojektowana zakładka na każdym plasterku dodaje więcej tekstury i ułatwia znalezienie, a także jest grubsza i solidniejsza, dzięki czemu można ją otworzyć bez rozdarcia.

READ  Silny sierpniowy raport o zatrudnieniu pozostawia na stole kolejną ogromną podwyżkę stóp Fed we wrześniu

Odnowieniu uległo także opakowanie, w ramach którego zmieniono nieco logo i potwierdzono, że ser nie zawiera sztucznych aromatów, barwników ani konserwantów.