Konferencja Big Ten ogłosiła dziś, że osiągnęła umowy dystrybucyjne z CBS, FOX, NBC i NBCUniversal’s Peacock. Szeroki zakres nowych partnerów, oprócz Big Ten Network (BTN) i FS1, sprawi, że piłka nożna konferencyjna, koszykówka kobiet i mężczyzn oraz sportowcy olimpijscy staną na większej scenie i zapewnią kibicom najbardziej ekscytujące mecze w porównaniu z tradycyjnymi meczami. – Linearna transmisja telewizyjna i transmisja bezpośrednia do odbiorcy. Te historyczne umowy dotyczące praw medialnych są najbardziej wszechstronne ze wszystkich sportów uniwersyteckich i wzmacniają tradycję Konferencji Wielkiej Dziesiątki.
Big Ten Football Conference zdominuje soboty, począwszy od jesieni 2023 roku na największych platformach transmisyjnych od rana do wieczora, z FOX w Noon ET, CBS o 15:30 ET i NBC prime time. Po dodaniu University of California, Los Angeles (UCLA) i University of Southern California (USC) w sierpniu 2024, konferencja, studenci-sportowcy i instytucje członkowskie dotrą do najszerszego grona odbiorców w kraju, od wybrzeża do wybrzeża, w tym do trzy największe w kraju rynki medialne w Nowym Jorku i Los Angeles: Los Angeles i Chicago. Umowy dotyczące praw medialnych rozpoczną się 1 lipca 2023 r. i będą obowiązywać przez cały sezon 2029-30.
Umowy dotyczące praw medialnych Wielkiej Dziesiątki to coś więcej niż tylko dolary i umowy. „Jest to mechanizm zapewniający stabilność i maksymalną ekspozycję studentom-sportowcom, instytucjom członkowskim i partnerom w tych niepewnych czasach w kolegiackiej lekkiej atletyce” – powiedział komisarz konferencji Big Ten Kevin Warren. „Jesteśmy bardzo wdzięczni naszym globalnym partnerom medialnym za uznanie siły marki Big Ten Conference i za zapewnienie niesamowitych zasobów, których potrzebujemy, aby nasi studenci-sportowcy mogli konkurować na najwyższym poziomie oraz osiągnąć swoje cele akademickie i sportowe”.
„Big Ten jest ważnym partnerem od ponad trzech dekad i cieszymy się, że możemy rozszerzyć tę współpracę, dodając Big Ten Football do naszego portfolio nieruchomości” – powiedział Sean McManus, prezes CBS Sports. „Połączenie sprawdzonych osiągnięć CBS Sports w zakresie podnoszenia konferencji uniwersyteckich na nowy poziom, naszego standardu doskonałości oraz siły i zasięgu linearnych platform cyfrowych Paramount Global stworzy potężną wizytówkę dla Wielkiej Dziesiątki i jej studentów-sportowców. Wraz z Kevinem Warrenem i zespół Big Ten, nie możemy się doczekać Zwiększenia rozmiaru konferencji do najwyższych poziomów i dotarcia do najszerszego grona odbiorców”.
„Jesteśmy dumni, że możemy rozszerzyć naszą wieloletnią współpracę z konferencją Big Ten i wzmocnić naszą pozycję jako głównego posiadacza praw do konferencji” – powiedział Eric Shanks, dyrektor generalny i producent FOX Sports. „Przywództwo i wizja komisarza Warrena doprowadziły do niedawnego wzrostu i ekspansji rynkowej konferencji Big Ten. W stale zmieniającym się krajobrazie Big Ten pozostaje najpopularniejszą kolegialną konferencją sportową w kraju.”
„Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Kevinem Warrenem i Big Ten nad tym potężnym pakietem sportowym” – powiedział Pete Bevacqua, prezes NBC Sports. „z Wielka sobotnia noc dziesiąta A Niedzielna noc piłka nożna NBC Sports będzie pojawiać się na pierwszych stronach gazet w każdy weekend w programach NBC i Peacock, wraz z naszą historyczną współpracą z Notre Dame Football, i będzie domem dla najważniejszych meczów futbolu uniwersyteckiego i NFL. Ponadto, dzięki prawom do szerokiej gamy wydarzeń Big Ten, Peacock i NBC Sports będą przez cały rok celem najlepszych sportów uniwersyteckich”.
„Nowe umowy dotyczące praw są niezwykłym osiągnięciem dla całej naszej konferencji i prawdziwym świadectwem tego, co można osiągnąć dzięki pracy zespołowej” – powiedział komisarz Warren. „Jestem bardzo wdzięczny za wspólne wysiłki i ciężką pracę naszego personelu konferencji, w szczególności Laury Anderson, Anila Gulahali, Keri Kenny i Adama Newmana, naszych prezesów i doradców, dyrektorów lekkoatletycznych, trenerów, studentów-sportowców i naszych partnerów w CBS, NBC i FOX Sports promują zasięg Big Ten. Bezprecedensowe firmy medialne z crossovera pozwalają naszym fanom oglądać i śledzić ulubione treści Big Ten.
Nowe umowy medialne Wielkiej Dziesiątki przyznają jej partnerom następujące prawa:
BTN Utrzymując swoją silną pozycję jako ojczyzna fanów Big Ten, sieć będzie przez cały rok nadal nadawać pełną listę wydarzeń związanych z piłką nożną, koszykówką i sportami olimpijskimi.
CBS Pierwszy sezon w 2023 roku obejmie siedem meczów piłki nożnej i koszykówki mężczyzn w sezonie regularnym i posezonowym, a także finał Big Ten Women’s Basketball, który po raz pierwszy pojawi się na antenie CBS. Półfinały i finały Big Ten męskiej koszykówki będą kontynuowały tradycję transmisji na CBS, którą robili od 25 lat. Wszystkie transmisje piłki nożnej i koszykówki CBS Big Ten będą również transmitowane przez Paramount+, bezpośrednią transmisję strumieniową Paramount Global.
Począwszy od 2024 r. CBS będzie transmitować do 15 meczów piłki nożnej w sezonie zasadniczym w każdym sezonie, w tym coroczny mecz Black Friday po południu. CBS jest najchętniej oglądaną amerykańską siecią od 14 lat i najwyżej ocenianą siecią uniwersyteckiego futbolu.
Lis Ponowiła swoją zgodę na transmisję meczów piłki nożnej i koszykówki mężczyzn w każdym sezonie, z możliwością uprawiania dodatkowych sportów przez cały rok. Partnerstwo konferencji Big Ten z FOX osiągnęło punkt kulminacyjny w latach 2021-22, kiedy to FOX po raz pierwszy zdobył pierwsze miejsce w futbolu uniwersyteckim dzięki platformie Big Noon Saturday z 10-14 meczami z udziałem Big Ten i mężczyzn sezon koszykówki, który zakończył trzema pierwszymi najchętniej oglądanymi meczami w historii FS1, wszystkie z udziałem Big Ten.
NBC Każdego sezonu będzie produkować od 14 do 16 meczów w telewizji, ponieważ wprowadza fanów futbolu uniwersyteckiego do Sobotnia noc wielka dziesiątka. Każda gra z Big Ten będzie również transmitowana w NBC jako symulacja paw, Bezpośrednia usługa przesyłania strumieniowego NBCUniversal. NBC Sports stworzyło najpopularniejszą serię w czasie największej oglądalności w historii telewizji, taką jak Niedzielna noc piłka nożna To była jego premiera w czasie największej oglądalności przez bezprecedensowe 11 kolejnych lat – i obecnie jest to aktywna passa.
pawUsługa transmisji na żywo NBCUniversal będzie oferować w każdym sezonie ekskluzywne mecze piłki nożnej i koszykówki Big Ten, z ośmioma meczami piłki nożnej w sezonie regularnym na platformie, a także do 47 meczów męskiej koszykówki w sezonie regularnym (32 konferencje i 15 poza konferencjami) i 30 regularnych sezon koszykówki kobiet (20 meczów i 10 meczów pozakonferencyjnych).
CBS, FOX i NBC połączą swoje wysiłki, aby w semestrze transmitować siedem meczów Big Ten Football Championship.
CBS: 2024, 2028
Lis: 2023, 2025, 2027, 2029
NBC: 2026
Konferencja Wielkiej Dziesiątki (bigten.orgJest to konsorcjum światowej klasy uczelni, których instytucje członkowskie łączy wspólna misja badań, ukończenia studiów, nauczania zawodowego i uniwersyteckiego oraz służby publicznej. Założona w 1896 roku Wielka Dziesiątka utrzymuje kompleksowy zestaw wspólnych praktyk i zasad, które stawiają naukowców na pierwszym miejscu w życiu studentów rywalizujących w międzyuczelnianej lekkiej atletyce i podkreślają wartości uczciwości, uczciwości i konkurencyjności. Zakrojone na dużą skalę programy organizacji Big Ten 14 zapewnią ponad 200 milionów dolarów bezpośredniego wsparcia finansowego dla ponad 9800 studentów i ponad 11 000 możliwości uczestnictwa w 350 zespołach w 42 różnych dyscyplinach sportowych. Big Ten sponsoruje 28 oficjalnych konferencji sportowych, 14 dla mężczyzn i 14 dla kobiet, w tym dodanie hokeja na lodzie mężczyzn oraz lacrosse kobiet i mężczyzn od 2013 roku.
###
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia