Warszawa, Polska Helios Własność Cinema Network Teraz Usunęła nowy system sprzedaży biletów na COVID-19, który wskazuje stan szczepień gościa po publicznym oburzeniu.
2 lipca 2021 r. Helios ogłosił wprowadzenie trzech etykiet na biletach w swoich kinach: „zaszczepione”, „nieotwarte” i „do 13 lat”. Firma powiedziała, że zdecydowała Powinna to robić dla bezpieczeństwa i komfortu oraz „dla wypełnienia obowiązku prawnego”. Zgodnie z obowiązującymi przepisami kina i teatry w Polsce mają wskaźnik efektywności 75% dla osób nieszczepionych. W tym zakresie nie ma osób zaszczepionych przeciwko covit i dzieci poniżej 13 roku życia.
Helios szybko wycofał się z projektu po publicznej krytyce i zapewnił media, że nie chce dzielić publiczności. „Ostatnio mieliśmy do czynienia z niewyobrażalnym atakiem nienawiści. Nawet przy najgorszych gratulacjach i groźbach, jakie otrzymaliśmy, byliśmy przytłoczeni liczbą wiadomości o ataku. Raport mówi.
W pierwszym kwartale 2021 r. Helios miał zerowy zysk w porównaniu do 93,8 mln zł w 2020 r. z powodu ustąpienia epidemii.
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Wimbledon obiecuje pomoc dla polskiej pomocy humanitarnej dla Herkoksu na Ukrainie
Rynek goździków o wartości 7,3 miliarda dolarów do 2027 r. – Holandia, Hiszpania, Polska, Kenia, Włochy, Kolumbia, Chiny – India Security News
13 faktów o myśliwcach UFC, które urodziły się w Bylesko-Piała, Polska – Conan Daily