Taku Morikawa, dyrektor generalny UNIQLO Europepowiedział: „Jesteśmy podekscytowani możliwością podjęcia kolejnego kroku na drodze UNIQLO w Polsce i udostępnienia wszechstronności UNIQLO oraz niezbędnych artykułów codziennego użytku jeszcze większej liczbie osób w Warszawie. Dzięki naszemu pierwszemu sklepowi typu pop-up w Wars Sawa Junior widzieliśmy, jak klienci przyjęło nas FILOZOFIA LIFEWARE, zainspirowana japońskimi wartościami jakości, długowieczności i prostoty, w mieście przesiąkniętym historią i kulturą, to wielki zaszczyt otworzyć nasz pierwszy stały sklep z wartościami naszej marki.
UNIQLO otworzy swój pierwszy stały sklep w Polsce UNIQLO ARKADIA w warszawskim centrum handlowym Westfield Arcadia jesienią 2024 roku. Po udanym pop-upie w sklepie pojawi się oferta LifeWear dla mężczyzn, kobiet, dzieci i niemowląt w cenie 1300. Metrów kwadratowych powierzchni sprzedażowej. Dyrektor generalny Taku Morikawa wyraził entuzjazm, powołując się na przyjęcie przez Warszawę filozofii UNIQLO.
Rozbudowa sieci sklepów w całej Europie
UNIQLO kontynuuje rozbudowę swojej sieci sklepów w Europie, dostarczając LifeWear coraz większej liczbie klientów. Wiosną 2024 roku firma otworzyła regionalne sklepy flagowe w dwóch nowych miastach, Rzymie i Edynburgu, otwierając jednocześnie nowe sklepy UNIQLO w centrum Londynu, Nicei i Mediolanie. Uwzględniając te pięć sklepów, UNIQLO prowadzi obecnie łącznie 76 sklepów na 10 rynkach w całej Europie.
Uwaga: Treść tej informacji prasowej nie została zredagowana przez pracowników Fibre2Fashion.
Biuro informacyjne Fibre2Fashion (RM)
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com