Big Food nie może się doczekać, aby zresetować swoją narrację z inwestorami, którzy zniesmaczyli grupę w związku z rozprzestrzenianiem się szaleństwa na rzecz Ozempic i dezaprobatą konsumentów dla wciąż inflacyjnych cen.
Weź udział w konferencji CAGNY, formalnie znanej jako doroczna konferencja Consumer Analysts Group w Nowym Jorku.
Akcja toczy się pełną parą w Boca Raton na Florydzie, gdzie główne marki żywności pakowanej z imponującymi dywidendami, takie jak PepsiCo (PEP), Coca-Cola (KO), Hershey's (HSY), Conagra Brands (CAG) i Molson Coors (TAP) . , m.in. zapewniają.
Chociaż konferencja ma trwać do piątku, zauważyłem kilka wczesnych tematów związanych z przebywaniem tutaj na miejscu, rozmowami ze źródłami i uczestnictwem w prezentacjach:
Oczy na rozmiar: Podczas gdy Amerykanie ograniczają kupowane ilości ze względu na rosnące ceny (patrz czekolada), w centrum uwagi znajduje się odbicie wolumenu. Dyrektorzy General Mills (GIS) i ConAgra „niechętnie komentowali, czy rok budżetowy 2025 (który rozpoczyna się w czerwcu) może oznaczać powrót do wzrostu zgodnego z celami długoterminowymi” – napisał analityk David Palmer. w notatce dla klientów. Z wydarzenia.
Hershey i Mondelēz (MDLZ) wzywali do stosowania „architektury pakietów cenowych” obejmującej oferty o różnej wielkości i poziomach cenowych jako kolejnego potencjalnego narzędzia wzrostu. „Zawsze czerpaliśmy korzyści z różnych przedziałów cenowych i różnych rozmiarów opakowań, dzięki czemu każdy miał do nich dostęp” – powiedziała Michelle Buck, dyrektor generalna The Hershey Company.
Innowacje i marketing z nowymi partnerami to kolejne kluczowe metody ponownego zaangażowania konsumentów. Na przykład firma Hershey's zachwyciła publiczność legendą NBA Shaquille O'Nealem, ogłaszając partnerstwo mające na celu „zwycięstwo” w sektorze żelek, najszybciej rozwijającym się sektorze słodyczy. Conagra Brands poinformowała, że linia produktów do pieczenia Dolly Partons rozszerza się na półki z mrożonkami.
Możliwość handlu: Rozmowy o fuzjach i przejęciach wciąż są żywe i mają się dobrze, a nie daleko im do wielkiej transakcji Campbell Soup (CPB) dla producenta sosów do makaronów Sovos Brands i zakupu Twinkie King Hostess Brands przez J.M. Smuckera (SJM).
Chociaż nie ogłoszono (jeszcze) żadnych większych ogłoszeń, wiele firm zachwala, że są otwarte na pomysły transakcji, ale czekają, aż pojawi się odpowiednia firma za odpowiednią cenę.
Być może nie będzie to tradycyjne przejęcie, jak mogłoby się wydawać. John Baumgartner, dyrektor zarządzający Mizuho Securities, powiedział mi, że podobnie jak w przypadku przejęcia Vizio przez Walmart w tym tygodniu, być może można by zaobserwować, jak „przedsiębiorstwa z branży podstawowej żywności przejmowały różne firmy technologiczne”, aby lepiej zrozumieć konsumentów.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów