Warner Bros. Aktualny problem public relations z Blask Gwiazda Ezra Miller – aka „Problem PR #834” Warner Bros. połykanie Odkrycie w chwili” – być może osiągnąłeś pewien poziom odprężenia wreszcie. dla każdego THRMiller (który był przedmiotem prawdziwych raportów na poziomie Jokera o procesach sądowych i domniemanych zachowaniach przestępczych w ciągu ostatnich kilku lat), Podobno spotkał się z managerami studia Michael De Luca i Pamela Abdi w tym tygodniu i obiecali, że wezmą ostatnią randkę Zobowiązanie do szukania pomocy w problemach ze zdrowiem psychicznym (a tym samym przypuszczalnie stworzył mniej szumu dla filmu z ich powodu) na serio.
takie jak THR Notatki ze spotkania, które również pojawiły się na Millerze Agent, Scott Metzger, podpisał kontrakt tego samego dnia jeden z nich Dziewczyna nietoperz Oferty pogrzebowe że twórcy tego zamkniętego obiegu mieli działkę należącą do Warner Bros.; Liczba ludzi Wskazują na podwójne standardy jestem w drodze ten który Film został zabity tylko za użyteczność odpisać podatkia film Millera wydaje się żyć za wszelką cenę, mimo rosnącej liczby nagłówków z ich nazwiskami.
Kwestie związane z Millerem były zróżnicowane i dziwne, oczywiście, ponieważ narastały coraz głośniej I niepokojąca seria oskarżeń i kontr-oskarżeń. Co jednak nie jest abstrakcyjne, Chodzi o wpływ tego na postrzeganie Blaskco rodzi poważne pytania o to, czy film – duża część nieustających wysiłków Warnera, aby przepakować franczyzy superbohaterów w spójny rdzeń – pozostanie stabilny do daty premiery 23 czerwca 2023 roku.
Miller wygłosił publiczne przeprosiny w połowie sierpniawraz z zobowiązaniem do pracy nad swoim zdrowiem psychicznym w celu zmniejszenia liczby nagłówków „Ezra Miller terroryzuje mały naród wyspiarski”, które ostatnio zalewają Internet.. Aktor (który według anonimowego źródła uwielbia grać we Flasha, I nie chce stracić tej roli), która powinna była wiele powiedzieć De Luce i Abdy’emu, którzy niedawno przeszli z MGM do nowego Warner Bros. Discovery Discovery. Sam film jest w fazie postprodukcji. David Zaslav, dyrektor generalny Warner Bros. Discovery obejrzał część filmu, którego budżet wynosił 200 milionów dolarów, i był zadowolony z wyniku.
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”