22 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Epizodyczny tryb wieloosobowy online w Last of Us na PS5 dobiegł końca

Epizodyczny tryb wieloosobowy online w Last of Us na PS5 dobiegł końca

Najnowsze z nas online Zmarł. Naughty Dog ogłosiło dzisiaj, że prace nad grą wieloosobową tej popularnej serii nie są już w fazie rozwoju, powołując się na obawy związane z zarządzaniem bieżącą zawartością gry w ramach usługi na żywo, przy jednoczesnym staraniu się o produkcję hitów dla jednego gracza, z których znane jest studio PlayStation.

„Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was niecierpliwie czekało na wieści na temat promowanego przez nas projektu „Ostatni z nas online” Naughty Dog napisało w aktualizacji z 14 grudnia. „Nie można tego łatwo powiedzieć: podjęliśmy bardzo trudną decyzję o zaprzestaniu prac nad tą grą”.

Studio stwierdziło, że w miarę nasilania się produkcji w ramach projektu stało się jasne, że „będziemy musieli przeznaczyć wszystkie zasoby naszego studia na wspieranie treści popremierowych przez wiele lat, co będzie miało poważny wpływ na rozwój przyszłych gier dla jednego gracza”. Wybór wydawał się być pomiędzy staniem się „studio gier obsługującym wyłącznie transmisję strumieniową” w nowoczesnej formie Bungie, co sprawiło, że… Przeznaczenie 2Lub „Kontynuuj koncentrację na grach narracyjnych dla jednego gracza, które zdefiniowały dziedzictwo Naughty Dog”.

Najnowsze z nas onlineo którym wielu fanów wcześniej mówiło Frakcje Tak było w przypadku trybu wieloosobowego z oryginalnej gry na PlayStation 3 z 2013 roku Po raz pierwszy ogłoszono to podczas Summer Game Fest 2022. Podział został opisany jako „największe doświadczenie online w historii studia, tak duże, jak którakolwiek z jego gier dla jednego gracza”.

Ale Naughty Dog nigdy nie pokazało gry poza niejasnymi stwierdzeniami i grafikami koncepcyjnymi. Następnie w maju tego roku Bloomberga wspomniany Zespół produkcyjny gry został zredukowany po negatywnych opiniach z wewnętrznej recenzji przeprowadzonej przez Bungie, przejętą przez Sony w zeszłym roku. W tym czasie studio opublikowało Oświadczenie na Twitterze Mówiąc, że choć wszystko szło dobrze, gra wymagała więcej czasu. Ale do października Kotaku wspomniany Projekt został „zamrożony” w związku z wewnętrznymi dostosowaniami i zwolnieniem kilkudziesięciu kontraktowych deweloperów.

READ  Super cios!! Ukryty tryb graczy odkryto po 28 latach

Najnowsze z nas online Był to jeden z wielu nowych projektów dla wielu graczy opracowywanych w Sony Studios, ponieważ twórca konsoli PlayStation 5 zainwestował w ogromne przejście w kierunku większej liczby gier usługowych na żywo. W listopadzie Sony podczas rozmowy telefonicznej ujawniło, że trwają prace nad połową z niemal dwudziestu gier online, nad którymi pracuje Zostanie ono przesunięte na okres po 2025 roku.

Tymczasem Naughty Dog nadal pracuje nad „zupełnie nową grą dla jednego gracza” i planuje ją ujawnić w przyszłości.

Tutaj Cały wpis na blogu Naughty Dog:

Zdajemy sobie sprawę, że wielu z Was nie mogło się doczekać wieści na temat projektu, który nazywamy The Last of Us Online. Nie da się tego łatwo powiedzieć: podjęliśmy bardzo trudną decyzję o zaprzestaniu prac nad tą grą.

Wiemy, że ta wiadomość będzie trudna dla wielu osób, zwłaszcza dla naszej oddanej społeczności The Last of Us Factions, która z entuzjazmem śledzi nasze ambicje w zakresie gry w trybie wieloosobowym. W studiu jesteśmy równie podekscytowani, jak nie mogliśmy się doczekać, aż oddamy go w Wasze ręce. Chcieliśmy podzielić się z Wami informacjami na temat tego, jak podjęliśmy tę decyzję.

Zespół zajmujący się grą wieloosobową był w fazie przedprodukcyjnej tej gry, odkąd pracowaliśmy nad The Last of Us Part II – tworząc doświadczenie, które naszym zdaniem było wyjątkowe i miało ogromny potencjał. W miarę jak zespół zajmujący się grą wieloosobową rozwijał w tym czasie swoją koncepcję The Last of Us Online, ich wizja wykrystalizowała się, rozgrywka stała się bardziej precyzyjna i satysfakcjonująca, a my byliśmy podekscytowani kierunkiem, w jakim zmierzaliśmy.

Osiągając pełną produkcję, uwidoczniła się ogromna skala naszych ambicji. Aby wypuścić i wspierać The Last of Us Online, będziemy musieli przeznaczyć wszystkie zasoby naszego studia na wspieranie zawartości popremierowej przez wiele lat, co będzie miało poważny wpływ na rozwój przyszłych gier dla jednego gracza. Mieliśmy więc dwie ścieżki: zostać studiem gier oferującym wyłącznie usługi na żywo lub w dalszym ciągu skupiać się na grach narracyjnych dla jednego gracza, które zdefiniowały dziedzictwo Naughty Dog.

Jesteśmy bardzo dumni ze wszystkich w studiu, którzy dotknęli tego projektu. Wnioski wyciągnięte z tej gry i inwestycje w technologię będą miały wpływ na sposób, w jaki rozwijamy nasze projekty i będą nieocenione w kierunku, w jakim podążamy jako studio. Mamy więcej niż jedną zupełnie nową, ambitną grę dla jednego gracza, nad którą pracujemy w Naughty Dog i nie możemy się doczekać, aby podzielić się więcej na temat tego, co będzie dalej, gdy będziemy gotowi.

Do tego czasu jesteśmy niezmiernie wdzięczni naszej społeczności za wsparcie przez te wszystkie lata.

READ  Co nowe unijne zasady USB-C oznaczają dla iPhone'a