22 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Dyrektor generalny Analogue uważa, że ​​nawet Nintendo nie będzie w stanie przebić swojego nowego N64

Dyrektor generalny Analogue uważa, że ​​nawet Nintendo nie będzie w stanie przebić swojego nowego N64

Zdjęcie: Damian McFerran/Nintendo Life

Jeśli to przegapiłeś, nasi przyjaciele z godz Przedłużenie czasu Niedawno omawiałem kolejny duży projekt firmy Analogue: konsolę N64 opartą na FPGA z wyjściem 4K o nazwie „Analogue 3D”.

Teraz, w długim wywiadzie z Wklej magazyn (Dzięki, VGC), dyrektor generalny Analogue, Christopher Taber, stwierdził, że nawet Nintendo nie jest w stanie dorównać temu, co firma Analogue chciała osiągnąć dzięki swojemu nowemu produktowi – nawet jeśli ta pierwsza musiałaby oficjalnie stworzyć „N64 Classic” – stwierdzając, że „charakter sposobu [N64] Emulacja oprogramowania działa nawet z najpotężniejszymi komponentami, co nie jest możliwe. Nieuchronnie doprowadzi to do kiepskiego doświadczenia”.

Dzięki temu Analogue 3D może łączyć się bezpośrednio z nowoczesnymi telewizorami, odtwarzać wszystkie kasety N64 z dowolnego regionu i ma cztery porty kontrolera. W teorii wydaje się to idealnym rozwiązaniem, jeśli nie chcemy kupować starego zestawu CRT i oryginalnej konsoli N64.

W rzeczywistości Taber stwierdza dalej, że Analogue 3D zapewni graczom radykalnie autentyczne wrażenia i że jedyną inną alternatywą jest wybranie oryginalnej konsoli Nintendo:

„W tej generacji gier wideo ich kontekst zaczyna naprawdę mieć znaczenie. Wszystkie systemy gier wideo zaprojektowane w tej epoce zostały zaprojektowane do działania na telewizorach CRT. Gry na N64 mają między innymi mieszaną oryginalną rozdzielczość. Rozszerzanie zakresu gier jest na wczesnym etapie 3D dla nowoczesnych telewizorów jest radykalnie bardziej złożone niż gry 2D.

„Dlatego rozdzielczość 4K jest tak ważna w grach 3D. FPGA plus 4K oznacza 100% kontrolę nad wszystkim, w każdym szczególe. Analogowe 3D działa jak mistrzowska orkiestra – symfonia – ponieważ znowu wszystko zostało zaprojektowane od podstaw, we własnym zakresie. „, z pełną kontrolą nad każdą dynamiką. Zatem każdy niuans można skalibrować w niespotykanym dotąd stopniu. Dla mnie albo to, albo zakup oryginalnego N64 i CRT. Koniec historii.”

Wszystko to brzmi obiecująco, ale zdecydowanie obawiamy się potencjalnej ceny tego urządzenia. Tapper powiedział, że Analogue 3D będzie „pasować do wszystkich naszych innych systemów”, więc miejmy nadzieję, że nie będziemy patrzeć na nic, co zbytnio nadwyrężyłoby bank.

READ  „Portal” otrzyma ray tracing, aby pokazać procesory graficzne NVIDIA z serii 4000