10 października, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Dragon's Dogma 2 ma nieograniczoną liczbę klatek na sekundę, ale na konsolach nie ma żadnych ustawień graficznych ani trybów

Dragon's Dogma 2 ma nieograniczoną liczbę klatek na sekundę, ale na konsolach nie ma żadnych ustawień graficznych ani trybów

Dragon's Dogma 2, długo oczekiwana kontynuacja serii fantasy RPG firmy Capcom, jest tuż za rogiem, a premiera na PlayStation 5, Xbox Series X/S i PC już 22 marca. Odwiedziłem firmę Capcom w zeszłym miesiącu, aby grać w tę grę przez około trzy godziny i możesz czytać dalej Gra detektywistyczna Są już zwiastuny Dragon's Dogma 2, ale rozmawiałem też z reżyserem Hideaki Itsuno o tym, jak gra będzie działać na konsolach.

Siedząc w biurze Capcom w San Francisco w Kalifornii, zaledwie 30 minut przed moją rozmową z Ituno, zauważyłem, że napisał on na Twitterze na temat liczby klatek na sekundę w Dragon's Dogma 2. Konkretnie ujawnił szczegóły. To była ciekawa zapowiedź, biorąc pod uwagę, że „nieograniczona liczba klatek na sekundę” to zazwyczaj to, co kojarzy mi się z pecetami, a nie z PlayStation 5 i Xbox Series X/S.

Jednak po opublikowaniu tego tweeta uznałem mój wywiad za okazję do dowiedzenia się więcej o tym, co to oznacza dla graczy konsolowych. Okazuje się, że Dragon's Dogma 2 nie będzie posiadało wielu trybów graficznych – nie będzie trybu graficznego i trybu wydajności, jak na przykład w takich grach, jak na przykład niedawno wydany Final Fantasy VII Rebirth. Zamiast tego w najnowszej wersji Capcom domyślnie będzie włączony jeden tryb solo, w którym dostępna będzie także nieograniczona liczba klatek na sekundę.

„Gra ma nieograniczoną liczbę klatek na sekundę” – powiedział mi Ituno za pośrednictwem tłumacza. „Celujemy na 30 klatek na sekundę lub więcej. Dotyczy to również konsol. Istnieją pewne funkcje, które można włączać i wyłączać, ale nie ma wielu zestawów opcji, które można zmieniać jednocześnie.” [likely alluding to visual presets seen in the options of other games on consoles today]. Ale tak, liczba klatek na sekundę będzie nieograniczona na wszystkich konsolach.”

READ  Pierwszy SoC firmy Qualcomm oparty na Nuvia zawiera 12-rdzeniowy procesor, wyniki wydajności są „bardzo obiecujące” i zapewnia najnowocześniejsze informacje

Dla pewności poprosiłem o wyjaśnienie możliwości wielu trybów i powiedziano mi, że Dragon's Dogma 2 ma tylko jeden tryb wizualny, więc nie oczekuj ustawień wstępnych, które przedkładają wydajność nad wierność wizualną i odwrotnie.

Dragon's Dogma 2 ukaże się na PlayStation 5 i Xbox Series

Więcej informacji znajdziesz w najnowszym zwiastunie Dragon's Dogma 2, a następnie dowiedz się, dlaczego jest to jedna z najbardziej oczekiwanych gier roku. Następnie przeczytaj o tym, że główna kampania fabularna Dragon's Dogma 2 jest prawie tak długa jak w pierwszej części, a następnie przeczytaj o decyzji firmy Capcom o posiadaniu tylko jednego pliku zapisu w grze.


Co sądzisz o podejściu Capcom do ustawień wizualnych w Dragon’s Dogma 2? Daj nam znać w komentarzach poniżej!