Przez całe życie Destiny 2 gracze musieli zmagać się z irytującym, ale wszechobecnym problemem: HUDem, czyli pojedynczym wyświetlaczem. Istnieją ograniczenia w sposobie, w jaki Destiny 2 wykorzystuje przestrzeń ekranu, co oznacza, że może wyświetlać tylko cztery komunikaty o wzmocnieniach lub wzmocnieniach na raz, nawet jeśli działa ich więcej niż cztery – co oznacza, że czasami zostajesz zabity, ponieważ tego nie zrobiłeś Nie zdaję sobie sprawy, że ważny licznik czasu dobiega końca. Uruchamianie trudnej aktywności może również kosztować Cię.
Ale teraz, siedem lat po premierze Destiny 2, problem HUD został w końcu rozwiązany — w kolejnym rozszerzeniu do Destiny 2, The Final Shape.
Bungie zapowiedziała aktualizację, która pojawi się w HUD-ie w najnowszej wersji W tym tygodniu wpis na blogu dotyczy Destiny, wyjaśniając, w jaki sposób zespół ds. UX i interfejsu użytkownika aktualizuje to, co widzisz na ekranie. Istnieje ponad 2000 takich małych komunikatów o statusie, począwszy od mechaniki bossów w rajdach po działania podklas, takie jak „Amplified” lub „Radiant”, więc nowe komunikaty o statusie stale wypychają stare komunikaty o statusie poza ekran.
Zmiany pozwalają na wyświetlenie większej ilości informacji na ekranie poprzez przeniesienie niektórych komunikatów o stanie w inne miejsca HUD-u. Ważniejsze informacje, takie jak te, które obejmują odliczanie do zbliżającej się śmierci, przesuwają się z lewego dolnego rogu ekranu i zamiast tego pojawiają się na środku i u góry. Tymczasem statusy związane z twoją bronią, takie jak Feeding Frenzy, pojawią się na górze twojego miernika mocy.
Wzmocnienia i osłabienia będą miały także nowe ikony pojawiające się wraz z komunikatami, które pozwolą szybko zorientować się, z jakim rodzajem efektu statusu masz do czynienia, a Bungie zmieniło sposób ustalania priorytetów dla niektórych komunikatów, tak aby najważniejsze komunikaty o statusie były najbardziej widoczny.
„Wszystkie nasze zielone i czerwone ulepszenia mają teraz grubszą czcionkę odpowiednio u góry i u dołu, aby ułatwić czytanie graczom niewidomym na kolory” – napisała Bungie. „Wzmocnienia i wzmocnienia związane z podklasami zachowują swój kształt rombu, ale wyraźniej wskazują, czy mają charakter wzmocnień, czy wzmocnień”.
Problem z czterema wiadomościami występował w Destiny 2 dosłownie przez całe życie. W większości przypadków w normalnej zawartości dość rzadko uruchamiały się więcej niż cztery efekty statusu, więc problem z HUDem nie występował naprawdę Temat. Jednak czteroliterowy problem często pojawiał się w działaniach na wysokim poziomie, takich jak rajdy, gdzie gracze prawie zawsze musieli śledzić różne liczniki czasu i efekty w ramach mechaniki działań.
Problem tylko się pogorszył, gdy Bungie dodało i ulepszyło podklasy Destiny 2. Jest ich teraz wielu więcej Efekty i wiedza, jakie warunki występują i kiedy są kluczem do efektywnego wykorzystania podklas.
To sprawia, że to Niewiarygodnie Zmiana jest mile widziana, zwłaszcza że Bungie wprowadza nowe podklasy Prismatic, które będą łączyć elementy wszystkich istniejących. Wreszcie, twoi koledzy z drużyny będą zawsze świadomi, że podczas walki z Atheonem na końcu Szklanej Krypty wkrótce zacznie się efekt zatrzymania, rujnując wszystkim wyścig. Albo przynajmniej nie będą mieli wymówki.
W Destiny 2 dzieje się teraz dużo. Sprawdź nasze przewodniki na temat nowej aktywności Szturm, jak zdobyć nagrody za odwagę, na co zwrócić uwagę w niesamowitym menu The Recluse i jak zdobyć spreparowaną wersję egzotycznego karabinu snajperskiego Whisper of the Worm.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS