American Airlines twierdzi, że w ramach przetasowań w zespole obsługi klienta zwalnia ponad 320 pracowników w północnym Teksasie.
Linia lotnicza z siedzibą w Fort Worth stwierdziła, że reorganizacja „zapewni w przyszłości większy poziom wsparcia” dla podróżnych.
„Dzisiaj ogłosiliśmy aktualizacje w organizacji naszego centrum kontaktowego, które pomogą nam lepiej obsługiwać naszych klientów. W ramach tych aktualizacji tworzymy nowy zespół ds. sukcesu klienta, który będzie zajmował się zapewnianiem wygodniejszej i udoskonalonej obsługi klientów American Airlines za pośrednictwem linii lotniczej” – stwierdził przewoźnik w oświadczeniu: „Niektóre z Twoich bardziej złożonych potrzeb związanych z podróżą”.
– podaje „Dallas Morning News”. Rekonfiguracja dotknie także kolejnych 335 pracowników w Phoenix. Jak podała gazeta, zespół ds. sukcesu klienta będzie się teraz składał ze 135 pracowników.
Linia lotnicza stwierdziła, że pracownicy, których stanowiska zostały wyeliminowane, nie byli reprezentowani przez związek zawodowy i mogli ubiegać się o ponad 800 istniejących ofert pracy w firmie, w tym o pracowników przekształconego zespołu ds. sukcesu klienta.
American Airlines poinformowały, że pracownicy, którzy nie mogą znaleźć pracy gdzie indziej w firmie lub kwalifikują się do emerytury, otrzymają odprawy. Jeśli pracownik będzie chciał szukać pracy poza firmą, firma American twierdzi, że zapewni wsparcie przy zatrudnieniu z zewnątrz.
Linie lotnicze podały, że członkowie zespołu obsługi klienta pozostaną zatrudnieni i otrzymają wynagrodzenie do 30 marca.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
DoorDash rozczarowuje Wall Street słabymi kwartalnymi wynikami finansowymi
Układ AI AMD stara się zaimponować Wall Street w tym sezonie wyników
Święto Pracy, decyzja Fed