American Airlines twierdzi, że w ramach przetasowań w zespole obsługi klienta zwalnia ponad 320 pracowników w północnym Teksasie.
Linia lotnicza z siedzibą w Fort Worth stwierdziła, że reorganizacja „zapewni w przyszłości większy poziom wsparcia” dla podróżnych.
„Dzisiaj ogłosiliśmy aktualizacje w organizacji naszego centrum kontaktowego, które pomogą nam lepiej obsługiwać naszych klientów. W ramach tych aktualizacji tworzymy nowy zespół ds. sukcesu klienta, który będzie zajmował się zapewnianiem wygodniejszej i udoskonalonej obsługi klientów American Airlines za pośrednictwem linii lotniczej” – stwierdził przewoźnik w oświadczeniu: „Niektóre z Twoich bardziej złożonych potrzeb związanych z podróżą”.
– podaje „Dallas Morning News”. Rekonfiguracja dotknie także kolejnych 335 pracowników w Phoenix. Jak podała gazeta, zespół ds. sukcesu klienta będzie się teraz składał ze 135 pracowników.
Linia lotnicza stwierdziła, że pracownicy, których stanowiska zostały wyeliminowane, nie byli reprezentowani przez związek zawodowy i mogli ubiegać się o ponad 800 istniejących ofert pracy w firmie, w tym o pracowników przekształconego zespołu ds. sukcesu klienta.
American Airlines poinformowały, że pracownicy, którzy nie mogą znaleźć pracy gdzie indziej w firmie lub kwalifikują się do emerytury, otrzymają odprawy. Jeśli pracownik będzie chciał szukać pracy poza firmą, firma American twierdzi, że zapewni wsparcie przy zatrudnieniu z zewnątrz.
Linie lotnicze podały, że członkowie zespołu obsługi klienta pozostaną zatrudnieni i otrzymają wynagrodzenie do 30 marca.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów