16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

American Airlines obniżyły wymagania szkoleniowe, aby zdobyć więcej pilotów;  strata

American Airlines obniżyły wymagania szkoleniowe, aby zdobyć więcej pilotów; strata

  • Amerykańskie linie lotnicze po raz kolejny borykają się z niedoborem pilotów, ponieważ rośnie zapotrzebowanie na podróże.
  • Regionalny przewoźnik Republic Airways rozważa zmniejszenie wymagań szkoleniowych z 1500 do 750 godzin.
  • Senator Lindsey Graham mógłby podobno zaproponować przepisy, które podniosłyby obowiązkowy wiek emerytalny dla pilotów z 65 do 67 lat.

Ponieważ niedobór pilotów nadal destabilizuje branżę lotniczą, linie lotnicze walczą o dotrzymanie swoich rozkładów lotów, a niektóre nawet próbują skrócić godziny szkoleń wymaganych, aby uzyskać więcej pilotów w powietrzu.

13 maja Ben Minicucci, dyrektor generalny Alaska Airlines, przeprosił w Film z YouTube Aby anulować ciągłe loty, które nękały przewoźnika. Minicucci obwiniał brak pilotów, mówiąc: „mieliśmy o 63 pilotów mniej, niż planowaliśmy, kiedy tworzyliśmy nasz harmonogram”, powodując „efekt mnożnikowy”.

„Do czasu, gdy odkryliśmy ten błąd, nasi piloci i stewardesy licytowali rozkłady lotów z kwietnia i maja, co uniemożliwiło odpowiednie dostosowanie rozkładów w celu uniknięcia odwołań” – kontynuował.

Przewoźnik z siedzibą w Seattle to tylko jeden z przykładów linii lotniczych walczących o znalezienie wystarczającej liczby pilotów, aby poradzić sobie z gwałtownym wzrostem zatłoczonych podróży po pandemii. Według BloombergaDelta Air Lines, American Airlines i Zjednoczone linie lotnicze Wszystkie one ograniczyły loty regionalne w ostatnich miesiącach z powodu niedoborów, z United ustanawia 100 regionalnych samolotów w tej sprawie.

„Niedobór pilotów w branży jest realny, a większość linii lotniczych po prostu nie będzie w stanie zrealizować swoich planów dotyczących przepustowości, ponieważ po prostu nie ma wystarczającej liczby pilotów, przynajmniej nie przez następne pięć lat lub dłużej” – dyrektor generalny United Scott Kirby powiedział w kwartalnym wezwaniu dot. wyników rocznych w kwietniu, według CNBC.

Z powodu niedoboru pilotów linie lotnicze rozważają zmianę długoterminowych wymagań, aby szybciej zdobyć więcej pilotów, takich jak eliminacja wymagań klasowych, eliminacja obowiązkowej liczby godzin lotu potrzebnych do zatrudnienia i podniesienie wieku emerytalnego dla pilotów.

READ  Sędzia opóźnia zakaz zawierania przez pracowników umów o zakazie konkurencji

w styczniu, Delta ogłosiła, że ​​zniesie wymóg uzyskania przez pilotów czteroletniej certyfikacjiWykwalifikowani kandydaci „zarobili więcej niż równowartość wykształcenia uniwersyteckiego przez lata życia i doświadczenia przywódczego” – powiedział.

Regionalne linie lotnicze Republic Airways, które działają w imieniu Delta, American i United, starają się zmniejszyć wymagania dotyczące szkolenia pilotów. W kwietniu linia lotnicza Wniosek Federalnej Administracji Lotnictwa Aby uzyskać pozwolenie na zatrudnianie pilotów z akademii szkoleniowej, gdy osiągną 750 godzin lotu zamiast 1500 godzin obecnie wymaganych dla większości pilotów.

Istnieją już zwolnienia godzinowe dla stażystów z dwoma lub czterema stopniami licencjackimi, które zmniejszają wymagane godziny odpowiednio do 1250 i 1000 godzin, Według The Points Guy.

Regionalne linie lotnicze są szczególnie dotknięte niedoborem, ponieważ duże linie lotnicze rekrutują swoich pilotów. Dyrektor generalny Mesa Airlines Jonathan Ornstein Powiedział CNBC Zastąpienie pilota, który z dwutygodniowym wyprzedzeniem zatrudnił większą linię lotniczą, zajmuje 120 dni, a przewoźnik może „wykorzystać około 200 pilotów”.

Oprócz niższych wymagań szkoleniowych i edukacyjnych, senator Lindsey Graham (Republika Serbska) mógłby zaproponować projekt ustawy, która podniosłaby obowiązkowy wiek emerytalny dla pilotów z 65 do 67 lat, Tygodniowy raport linii lotniczych. Przeprowadzka byłaby próbą naprawienia niedoboru, umożliwiając pilotom pozostanie w firmie przez dłuższy czas, zanim zostaną zmuszeni do przejścia na emeryturę.

„Wizualne zmniejszenie liczby wymaganych godzin lotu może wydawać się bardziej ryzykownym podejściem niż umożliwienie zdrowemu pilotowi kontynuowania latania przez kilka kolejnych lat” – wyjaśnił Insiderowi Henry Hartfeldt, analityk podróży i szef Atmospheric Research Group.

„Ważne jest jednak to, że FAA natychmiast zasiada do rozmowy z branżą lotniczą, aby omówić te sprawy” – kontynuował. „Branża lotnicza dosłownie nie ma czasu, aby FAA prowadziła te dyskusje. Widzieliśmy skrócenie sieci tras i rozkładów lotów z powodu braku pilotów, niedogodności dla pasażerów i społeczności oraz przyczyniania się do wzrostu cen biletów lotniczych”.

READ  Udział w rynku Tether USDT spadł z 82% do 74%.