Vicki Arroyo, zastępca dyrektora ds. polityki w Agencji Ochrony Środowiska, wydała oświadczenie, w którym nazwała decyzję Poczty „bardzo straconą szansą”.
„Zakup dziesiątek tysięcy napędzanych benzyną samochodów dostawczych więzi USPS w dalszej zależności od ropy naftowej, zanieczyszczenia powietrza i wpływu na klimat na nadchodzące dziesięciolecia i szkodzi długoterminowym perspektywom kluczowego dostawcy poczty w naszym kraju” – powiedział Arroyo. .
Prezydent Biden obiecał, że flota federalna stanie się czystą władzą, a oprócz wojska, Poczta ma więcej pojazdów niż jakakolwiek inna agencja rządowa. Stanowi prawie jedną trzecią federalnych samochodów i ciężarówek, a eksperci ds. środowiska i przemysł motoryzacyjny twierdzą, że dostawy i postoje agencji do 161 milionów adresów sześć dni w tygodniu były idealnym rozwiązaniem dla pojazdów elektrycznych.
Federalni urzędnicy ds. klimatu powiedzieli, że poczta znacznie nie doceniła emisji proponowanej floty „pojazdów dostawczych nowej generacji” lub NGDV i oskarżyła Agencję Pocztową o manipulowanie obliczeniami jej badań środowiskowych w celu uzasadnienia tak masowego zakupu silnika spalinowego samochody ciężarowe.
Ale DeJoy, członek administracji Trumpa, nazwał inwestycje swojej agencji w ekologiczny transport „ambitnymi”, nawet gdy grupy ekologiczne, a nawet inni liderzy pocztowi prywatnie to kwestionowali. Kiedy DeJoy powtórzył charakterystykę na publicznym spotkaniu Rady Dyrektorów Usług Pocztowych w lutym, jego uwagi spotkały się z chichotem publiczności.
Zwolennicy ochrony środowiska zaatakowali decyzję agencji, twierdząc, że zablokowałoby to dziesięciolecia emisji globalnego ocieplenia i pogorszyłoby zanieczyszczenie powietrza. Plany usług pocztowych zakładają, że nowe ciężarówki, zbudowane przez Oshkosh Defense, wyjadą na ulice w 2023 r. i pozostaną w służbie przez co najmniej 20 lat.
„Obecnie, niezależnie od korzyści dla klimatu i jakości powietrza, przejście na pojazdy elektryczne jest mądrzejszą decyzją biznesową”, powiedziała w wywiadzie Catherine Garcia, kierownik kampanii na rzecz czystej mobilności w Sierra Club. „Biorąc pod uwagę nasze zobowiązania klimatyczne, biorąc pod uwagę nasze zobowiązania w zakresie zdrowia publicznego, całkowicie niedopuszczalne jest, aby USPS w przeważającej mierze trzymało się floty paliw kopalnych”.
„Plany DeJoy dotyczące floty pocztowej cofną nas o dziesięciolecia z modelem ciężarówki, który ma śmiesznie oszczędne zużycie paliwa. Możemy również dostarczać pocztę za pomocą Hummersa” – powiedział Adrian Martinez, prawnik z firmy prawniczej Earth Justice.
DeJoy powiedział w oświadczeniu, że agencja jest otwarta na dążenie do większej liczby pojazdów elektrycznych, jeśli „dostępne są dodatkowe fundusze – ze źródeł wewnętrznych lub z Kongresu”. Dodał jednak, że agencja „wystarczająco długo czekała” na nowe samochody.
Biały Dom i Agencja Ochrony Środowiska zwróciły się do Urzędu Pocztowego o złożenie dodatkowego oświadczenia na temat wpływu nowej floty na środowisko i przeprowadzenie przesłuchania publicznego w sprawie planu zamówień. Poczta odrzuciła te prośby: Mark Gilfoyle, wiceprezes agencji ds. zarządzania dostawami, powiedział, że „nie dodadzą wartości” do analizy Poczty.
Teraz, gdy Poczta zakończyła swoją umowę z Oshkosh, oczekuje się, że ekolodzy złożą pozwy, aby ją zakwestionować na tej podstawie, że przegląd środowiskowy agencji nie był zgodny z ustawą o polityce ochrony środowiska. Prawdopodobnie oprą swoją sprawę na zestawie problemów, które urzędnicy administracji Bidena zidentyfikowali wcześniej w analizie technicznej agencji.
Agencja Ochrony Środowiska i czołowi urzędnicy ds. ochrony środowiska w Białym Domu oskarżyli Agencję Pocztową o podpisanie umowy na nowe ciężarówki, a następnie wykorzystanie wadliwego badania do poparcia swojej decyzji. Urzędnicy powiedzieli, że wynikowa analiza, którą trzeba było napisać przed zawarciem umowy, opierała się na nieprawidłowych obliczeniach emisji gazów cieplarnianych w nowych ciężarówkach, kosztach paliwa i szacunkowych kosztach zakupu większej części pojazdów elektrycznych.
Urzędnicy EPA skrytykowali również Agencję Pocztową za oparcie analizy pojazdów elektrycznych na istniejącej infrastrukturze ładowania, która wciąż jest w powijakach, oraz za rozważenie przejścia tylko na flotę całkowicie elektryczną lub przestawienie tylko 10 procent swoich pojazdów dostawczych. Analiza Poczty wykazała, że około 95 procent tras firm pocztowych może być elektrycznych.
Organy regulacyjne i aktywiści poprosili agencję o rozważenie większej liczby alternatyw, zwłaszcza że agencja stwierdziła, że obawy budżetowe są główną przeszkodą dla czystszej floty. Administracja i ustawodawcy studiują Dofinansowanie Poczty Polskiej na zakup samochodów elektrycznych. Na przykład plan Bidena dotyczący lepszej odbudowy pozwoliłby zaoszczędzić 6 miliardów dolarów na flocie składającej się z 70 procent pojazdów elektrycznych.
Krytycy twierdzą, że analiza dalszych planów zamówień jest ważna, ponieważ badanie środowiskowe ma wykraczać poza emisje floty lub zanieczyszczenia, które mogą powodować. Powinna również przyjrzeć się, jak i gdzie rozmieszczone są związki, powiedział Sam Wilson, główny analityk związków w Union of Concerned Scientists.
„Rozsądne byłoby mieć scenariusz wysokiego poziomu obejmujący 95 procent pojazdów elektrycznych zasilanych bateriami, który jest kompatybilny [the Postal Service’s] powiedział Wilson. „Rozsądna byłaby nawet analiza 75 lub 55 procent”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów