25 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

USPS finalizuje plan zakupu floty dostawczej napędzanej głównie gazem, przeciwstawiając się obawom Bidena i EPA o klimat i bezpieczeństwo

USPS finalizuje plan zakupu floty dostawczej napędzanej głównie gazem, przeciwstawiając się obawom Bidena i EPA o klimat i bezpieczeństwo

Vicki Arroyo, zastępca dyrektora ds. polityki w Agencji Ochrony Środowiska, wydała oświadczenie, w którym nazwała decyzję Poczty „bardzo straconą szansą”.

„Zakup dziesiątek tysięcy napędzanych benzyną samochodów dostawczych więzi USPS w dalszej zależności od ropy naftowej, zanieczyszczenia powietrza i wpływu na klimat na nadchodzące dziesięciolecia i szkodzi długoterminowym perspektywom kluczowego dostawcy poczty w naszym kraju” – powiedział Arroyo. .

Prezydent Biden obiecał, że flota federalna stanie się czystą władzą, a oprócz wojska, Poczta ma więcej pojazdów niż jakakolwiek inna agencja rządowa. Stanowi prawie jedną trzecią federalnych samochodów i ciężarówek, a eksperci ds. środowiska i przemysł motoryzacyjny twierdzą, że dostawy i postoje agencji do 161 milionów adresów sześć dni w tygodniu były idealnym rozwiązaniem dla pojazdów elektrycznych.

Federalni urzędnicy ds. klimatu powiedzieli, że poczta znacznie nie doceniła emisji proponowanej floty „pojazdów dostawczych nowej generacji” lub NGDV i oskarżyła Agencję Pocztową o manipulowanie obliczeniami jej badań środowiskowych w celu uzasadnienia tak masowego zakupu silnika spalinowego samochody ciężarowe.

Ale DeJoy, członek administracji Trumpa, nazwał inwestycje swojej agencji w ekologiczny transport „ambitnymi”, nawet gdy grupy ekologiczne, a nawet inni liderzy pocztowi prywatnie to kwestionowali. Kiedy DeJoy powtórzył charakterystykę na publicznym spotkaniu Rady Dyrektorów Usług Pocztowych w lutym, jego uwagi spotkały się z chichotem publiczności.

Zwolennicy ochrony środowiska zaatakowali decyzję agencji, twierdząc, że zablokowałoby to dziesięciolecia emisji globalnego ocieplenia i pogorszyłoby zanieczyszczenie powietrza. Plany usług pocztowych zakładają, że nowe ciężarówki, zbudowane przez Oshkosh Defense, wyjadą na ulice w 2023 r. i pozostaną w służbie przez co najmniej 20 lat.

„Obecnie, niezależnie od korzyści dla klimatu i jakości powietrza, przejście na pojazdy elektryczne jest mądrzejszą decyzją biznesową”, powiedziała w wywiadzie Catherine Garcia, kierownik kampanii na rzecz czystej mobilności w Sierra Club. „Biorąc pod uwagę nasze zobowiązania klimatyczne, biorąc pod uwagę nasze zobowiązania w zakresie zdrowia publicznego, całkowicie niedopuszczalne jest, aby USPS w przeważającej mierze trzymało się floty paliw kopalnych”.

READ  „Efektywne przyspieszenie” nie obchodzi, czy ludzi zastąpi sztuczna inteligencja

„Plany DeJoy dotyczące floty pocztowej cofną nas o dziesięciolecia z modelem ciężarówki, który ma śmiesznie oszczędne zużycie paliwa. Możemy również dostarczać pocztę za pomocą Hummersa” – powiedział Adrian Martinez, prawnik z firmy prawniczej Earth Justice.

DeJoy powiedział w oświadczeniu, że agencja jest otwarta na dążenie do większej liczby pojazdów elektrycznych, jeśli „dostępne są dodatkowe fundusze – ze źródeł wewnętrznych lub z Kongresu”. Dodał jednak, że agencja „wystarczająco długo czekała” na nowe samochody.

Biały Dom i Agencja Ochrony Środowiska zwróciły się do Urzędu Pocztowego o złożenie dodatkowego oświadczenia na temat wpływu nowej floty na środowisko i przeprowadzenie przesłuchania publicznego w sprawie planu zamówień. Poczta odrzuciła te prośby: Mark Gilfoyle, wiceprezes agencji ds. zarządzania dostawami, powiedział, że „nie dodadzą wartości” do analizy Poczty.

Teraz, gdy Poczta zakończyła swoją umowę z Oshkosh, oczekuje się, że ekolodzy złożą pozwy, aby ją zakwestionować na tej podstawie, że przegląd środowiskowy agencji nie był zgodny z ustawą o polityce ochrony środowiska. Prawdopodobnie oprą swoją sprawę na zestawie problemów, które urzędnicy administracji Bidena zidentyfikowali wcześniej w analizie technicznej agencji.

Agencja Ochrony Środowiska i czołowi urzędnicy ds. ochrony środowiska w Białym Domu oskarżyli Agencję Pocztową o podpisanie umowy na nowe ciężarówki, a następnie wykorzystanie wadliwego badania do poparcia swojej decyzji. Urzędnicy powiedzieli, że wynikowa analiza, którą trzeba było napisać przed zawarciem umowy, opierała się na nieprawidłowych obliczeniach emisji gazów cieplarnianych w nowych ciężarówkach, kosztach paliwa i szacunkowych kosztach zakupu większej części pojazdów elektrycznych.

Urzędnicy EPA skrytykowali również Agencję Pocztową za oparcie analizy pojazdów elektrycznych na istniejącej infrastrukturze ładowania, która wciąż jest w powijakach, oraz za rozważenie przejścia tylko na flotę całkowicie elektryczną lub przestawienie tylko 10 procent swoich pojazdów dostawczych. Analiza Poczty wykazała, że ​​około 95 procent tras firm pocztowych może być elektrycznych.

READ  Alaska Airlines planują kupić Hawaiian Airlines za kwotę 1,9 miliarda dolarów

Organy regulacyjne i aktywiści poprosili agencję o rozważenie większej liczby alternatyw, zwłaszcza że agencja stwierdziła, że ​​obawy budżetowe są główną przeszkodą dla czystszej floty. Administracja i ustawodawcy studiują Dofinansowanie Poczty Polskiej na zakup samochodów elektrycznych. Na przykład plan Bidena dotyczący lepszej odbudowy pozwoliłby zaoszczędzić 6 miliardów dolarów na flocie składającej się z 70 procent pojazdów elektrycznych.

Krytycy twierdzą, że analiza dalszych planów zamówień jest ważna, ponieważ badanie środowiskowe ma wykraczać poza emisje floty lub zanieczyszczenia, które mogą powodować. Powinna również przyjrzeć się, jak i gdzie rozmieszczone są związki, powiedział Sam Wilson, główny analityk związków w Union of Concerned Scientists.

„Rozsądne byłoby mieć scenariusz wysokiego poziomu obejmujący 95 procent pojazdów elektrycznych zasilanych bateriami, który jest kompatybilny [the Postal Service’s] powiedział Wilson. „Rozsądna byłaby nawet analiza 75 lub 55 procent”.