Program ligi NFL dotyczący rynków globalnych, który rozpoczął się w styczniu 2022 r., był wcześniej nazywany programem międzynarodowych obszarów marketingu domowego (IHMA). Program zapewnia klubom NFL dostęp do rynków międzynarodowych w celu marketingu, zaangażowania fanów i aktywacji komercyjnej w celu budowania ich marek na całym świecie.
Seahawks od dawna mają silną międzynarodową bazę fanów i wzmocnili obecność swojej marki na całym świecie dzięki programowi zaangażowania fanów „12s Everywhere”. W sezonie 2022 Seahawks zagrali przed prawie 70 000 fanów w pierwszym w historii meczu NFL w Niemczech na Allianz Arena w Monachium. Podczas pobytu w Monachium zespół w ciągu trzech dni odwiedził bar „Seahawks Haus” około 10 000 fanów Seahawks. Niemiecki oddział fanów Sea Hawkers jest drugim co do wielkości fanklubem Seahawks poza stanem Waszyngton i liczy ponad 1800 członków. Setki niemieckich graczy Sea Hawkers odwiedziło mecze u siebie na stadionie Lumen Field, a ponad 100 członków wzięło udział w meczu drużyny z okazji Święta Dziękczynienia w Seattle w 2023 r. Dodatkowe kraje i regiony, w których działają fankluby Sea Hawkers, to Hiszpania, Francja, Ameryka Łacińska, Irlandia i Ameryka Łacińska. Wielka Brytania m.in.
„Zagorzały fanatyk podróży. Amatorski praktyk zombie. Badacz żywności. Wielokrotnie nagradzany ekspert popkultury. Internetowy ninja”.
More Stories
Mecze, które trzeba zobaczyć w pierwszym tygodniu rozgrywek College Football Playoff
Caitlin Clark ustanawia nową historię WNBA, pokonując Connecticut Sun w Indiana Fever
Saga kontraktowa Brandona Aiyuka z 49ers osiąga punkt zwrotny w obliczu wstrzymania kontraktu – NBC Sports Bay Area i Kalifornia