Activision Blizzard wprowadza „duże zmiany” do Overwatch 2 w ramach „rewitalizacji” darmowej strzelanki, która, jak ma nadzieję, „uczyni PvP bardziej satysfakcjonującą i zabawną”, a także „zapewni graczom większą przejrzystość” gra”.
W Szczery blogZespół upierał się, że „słyszał [the] Informacje zwrotne od graczy na temat rywalizacji w ciągu ostatnich ośmiu sezonów i planuje wprowadzenie „ważniejszych aktualizacji”, które pozwolą ci lepiej wykorzystywać swoje umiejętności i „zobaczyć, jak awansujesz w rankingach rywalizacji”.
„Stworzyliśmy lepszy, dokładniejszy system, pomagając jednocześnie przekazać znaczenie złożoności matematycznej współczesnemu systemowi losującemu i zapewniając jasny wgląd w to, co wpływa na twoją pozycję w każdym meczu” – stwierdził zespół.
„Jedna z komentarzy, którą usłyszeliśmy, dotyczyła tego, że samo poznanie swojej rangi nie mówi nic o tym, dlaczego Twoja ranga wzrosła lub spadła. Aktualizacje dotyczące rywalizacji pierwotnie miały na celu dostarczanie aktualizacji odzwierciedlających Twój rozwój jako gracza w wielu meczach, ale ich celem było zapewniając większą przejrzystość w każdym meczu, wrócimy.” Aby zaktualizować swoją rangę po każdym meczu i pokazać, jaki postęp robisz lub tracisz w poszczególnych sekcjach umiejętności.
To – wraz z wyświetleniem modów, które wpłynęły na ostatni mecz pod paskiem postępu rankingu – „zapewni przejrzystość procesu dobierania graczy w każdym meczu”.
„Siłą napędową tych zmian są opinie i chcemy usłyszeć wasze przemyślenia na temat rywalizacji w grze teraz, gdy macie więcej kontekstu dla każdej gry” – dodał zespół.
„Zasadniczo Overwatch 2 jest grą polegającą na rywalizacji, dlatego ważne jest, aby platformy i system rywalizacji były jak najbardziej intuicyjne i dostępne. Oprócz tych fundamentalnych zmian systemowych wprowadzamy poprawki do Pharah i Junkertown, które według nas” zajmę się tym w późniejszym blogu.”
Premiera Overwatch 2 – Sezon 9: Mistrzowie zaplanowana jest na 13 lutego. Inne zmiany zaplanowane na nowy sezon obejmują nowy system postępów, zupełnie nowy poziom umiejętności powyżej Wielkiego Mistrza, „a także poważne zmiany w rozgrywce w zakresie walki, przetrwania bohaterów i ról pasywnych”.
W Oddzielny blogDyrektor Aaron Keller powiedział, że impuls do zmian pochodzi od samej społeczności, dodając, że „informacje zwrotne od… […] Zawodnicy wraz z wizją naszego zespołu [will] Spraw, aby gra była przyjemniejsza i bardziej wymagająca dla wszystkich.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
iPhone 17 Slim może przenieść tylne aparaty na najwyższe pozycje dzięki największej przeróbce od czasów iPhone’a
Użytkownicy Slacka są przerażeni, gdy odkrywają wiadomości używane do trenowania sztucznej inteligencji
Google był gospodarzem I/O 2024 Demo Slam i zainaugurował hackaton dla pracowników