Próba oceny mocnych i słabych stron postaci z gry walki jest w większości subiektywna i będzie się zmieniać w zależności od tego, kogo zapytasz, ale nadal istnieje ogólny konsensus w dyskusji.
w ramach gier Niedawno rozmawiał obszernie z reżyserem Street Fighter 6 Takayuki Nakayamą i producentem Shuhei Matsumoto na wiele tematów, w tym listy poziomów i to, co twórcy myślą o swoich postaciach wewnętrznie.
Po rozmowie o tym, jak gracze początkowo walczyli z E. Hondą i JP, a mimo to myśleli, że nie są skrajnościami, Nakayama mówi więcej o tym, jak postrzegają swoje postacie i ich poziomy mocy.
Mówiąc najprościej, reżyser opowiada o tym, jak programiści często mają bardzo różne wyobrażenia o tym, jak wojownik wypada wewnętrznie w porównaniu z zapalonymi graczami.
Dyrektor Nakayamy: „Uwielbiam oglądać listy poziomów tworzone przez graczy. Wewnętrznie bardzo różnią się one od naszych pomysłów. Nawet w przypadku Street Fighter 5 nasze poglądy nigdy nie zgadzają się z graczami, nawet na końcu.
Większość ludzi wydaje się uważać Luke’a za najsilniejszego, ale co w naszym zespole programistów, jeśli powiem wam, że już myśleliśmy, że Alex jest na szczycie? Nie rozmawiamy o tych rzeczach, ponieważ wtedy pojawia się jako „oficjalne oświadczenie”, ale jest to interesujące. ”
To było interesujące porównanie, ponieważ Alex był konsekwentnie wymieniany wśród najgorszych postaci w SF5 przez profesjonalnych graczy aż do ostatniego sezonu gry.
nawet w Lista końcowych poziomów gry Street Fighter 5: Champion EditionUmieściliśmy Alexa na 26. miejscu na 45 postaci, więc nadal uważaliśmy, że jest dość przeciętny, podczas gdy zespół programistów uważał, że jest o wiele silniejszy, niż widzieliśmy.
Chociaż przykład Alexa może być nieco szokujący, cała sprawa wydaje się mniej zaskakująca z wielu powodów.
Po pierwsze, programiści nie należą do najsilniejszych graczy na świecie, którzy rywalizują w grze codziennie/co tydzień, więc nie zawsze będą widzieć rzeczy w ten sam sposób.
Ich doświadczenie prawdopodobnie będzie większe niż przeciętnego gracza w ogóle, ale nie zostaną pokonani i wyzwani w ten sam osobisty sposób.
Mają też wszystkie istotne dane po swojej stronie, aby wesprzeć swoje wnioski statystykami.
Deweloperzy zawsze mogą zobaczyć, które postacie są najbardziej dochodowe, z czym wygrywają, a z drugiej strony, co gracze tracą.
To dość proste wyjaśnienie, dlaczego Cammy wciąż dostawała wzmocnienia w SF5, mimo że wciąż wygrywała lub przewyższała główne turnieje, ale ogólnie miała jeden z najgorszych współczynników wygranych online ze wszystkich.
Próba zrównoważenia bijatyki to cienka granica, której nie zazdroszczę, gdy programiści muszą wziąć pod uwagę opinie/wyniki najlepszych graczy, twarde dane i własne wewnętrzne testy, aby dojść do punktu, w którym wszyscy będą się dobrze bawić.
Nie zawsze uzyskają tę równowagę „odpowiednio”, ale istnieją sposoby, aby to zrobić.
Miejmy nadzieję, że Capcom i gracze pozostaną zadowoleni z balansu Street Fighter 6, biorąc pod uwagę, że ich plan polega na dawaniu grze większej aktualizacji balansu gry raz w roku.
Chociaż najwyraźniej nie powstrzymują się przed wprowadzaniem zmian, które uznają za stosowne, dodając nowy sposób wykonywania Drive Rushes, gdy Rashid przybędzie za kilka dni, 24 lipca.
Nicholas Magin Tenshinhan-Taylor zapewnił tłumaczenia tego artykułu.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS