Nowy JorkScreach z siedzibą w NFL i brytyjskim serwisem do transmisji na żywo zawarły dwuletnią umowę na dostarczanie treści bezpośrednio do centrów handlowych w całej Polsce.
Transakcja rozszerza potencjalny zasięg NFL do 43 000 barów, kawiarni, hoteli i restauracji w Polsce i obejmie prawie 80 meczów NFL, w tym Super Bowl LVI, z Los Angeles w lutym 2022 roku.
Oparta na chmurze technologia Screech pozwala im na strumieniowe przesyłanie treści w jakości HD.
Screech ma również funkcję reklamy na ekranie, która umożliwia stronom przekształcanie ekranów telewizyjnych w platformę reklamową, której mogą używać do zwiększania sprzedaży i generowania zwiększonych przychodów z reklam.
W Polsce jest 43 tys. galerii handlowych, z czego 19 tys. to puby i tawerny – oraz kultura społeczna przyjaciół razem w jednym drinku. Polacy odbyli w 2019 roku ponad 551 milionów odwiedzin w barze lub pubie.
Ponieważ sezon zasadniczy NFL 2021 rozpocznie się 9 września, Screech będzie transmitować kilka świetnych meczów na żywo w każdą niedzielę o 19:00 czasu polskiego.
Samir Babri, dyrektor zarządzający NFL International Media, powiedział: „Zwiększenie popularności NFL i liczby naszych fanów na całym świecie jest dla nas kluczowym celem strategicznym. Docieranie do nowych odbiorców na nowych rynkach ma kluczowe znaczenie – a nasza umowa z Screen Reach umożliwia nam właśnie to. Schreich pozwoli tysiącom polskich fanów sportu wyrazić emocje i dramaturgię akcji NFL na żywo.
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com