22 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Agencja Ochrony Środowiska Bidena chce, aby pojazdy elektryczne stanowiły dwie trzecie sprzedaży nowych samochodów w Stanach Zjednoczonych do 2032 r.

Agencja Ochrony Środowiska Bidena chce, aby pojazdy elektryczne stanowiły dwie trzecie sprzedaży nowych samochodów w Stanach Zjednoczonych do 2032 r.



CNN

Agencja Ochrony Środowiska zaproponowała w środę ambitne nowe przepisy dotyczące zanieczyszczeń samochodowych, które mogą wymagać, aby samochody elektryczne stanowiły do ​​2/3 nowych samochodów sprzedawanych w Stanach Zjednoczonych do 2032 r., w ramach jednej z najbardziej agresywnych polityk administracji Bidena w zakresie zmian klimatycznych. Do teraz.

Normy dotyczące rur wydechowych będą miały również wpływ na zmniejszenie o połowę zanieczyszczenia powodowanego przez globalne ocieplenie pochodzącego z samochodów. Według Agencji Ochrony Środowiska transport odpowiada za prawie 30% wszystkich emisji gazów cieplarnianych w Stanach Zjednoczonych.

Administrator EPA, Michael Regan, nazwał przepisy „najostrzejszymi federalnymi normami dotyczącymi zanieczyszczeń w historii samochodów i ciężarówek”.

„Działania te razem przyspieszą dalsze przechodzenie na ekologiczną przyszłość samochodów, zajmą się kryzysem klimatycznym i poprawią jakość powietrza dla społeczności w całym kraju” – dodał Reagan.

Urzędnicy EPA powiedzieli, że rozważają kilka różnych propozycji emisji, które mogą doprowadzić do wskaźnika adopcji pojazdów elektrycznych od 64% do 69% na początku przyszłej dekady. Jeśli zostanie to zatwierdzone, normy emisji zaczną obowiązywać w 2027 r. od samochodów.

Agencja przewiduje, że nowa zasada oznacza, że ​​pojazdy elektryczne mogą stanowić prawie połowę wszystkich nowych pojazdów o średniej ładowności, takich jak samochody dostawcze, do roku modelowego 2032. Urzędnicy proponują również ostrzejsze normy dla ciężkich pojazdów, w tym wywrotek, ciężarówki użytkowe i autobusy tranzytowe oraz szkoły.

Jeden z ekspertów powiedział CNN, że propozycja administracji Bidena to przełomowy moment dla amerykańskiego przemysłu motoryzacyjnego i konsumentów.

„To całkiem poważna sprawa”, powiedział Thomas Boylan, były urzędnik i dyrektor regulacyjny EPA w grupie e-commerce Zero Emissions Transportation Association. „To naprawdę nada ton na resztę dekady i do lat 30. XX wieku, jeśli chodzi o to, czego ta administracja szuka w przemyśle motoryzacyjnym, jeśli chodzi o dekarbonizację i ostatecznie elektryfikację”.

Samochody elektryczne są zasilane na stacji ładowania.

Reagan i doradca ds. klimatu w Białym Domu, Ali Zaidi, okrzyknęli proponowane przepisy wielkim zwycięstwem klimatycznym, które pozwoliłoby również zaoszczędzić pieniądze amerykańskich konsumentów w nadchodzących latach.

Al-Zaidi powiedział, że w pierwszych latach administracji Bidena liczba pojazdów elektrycznych na amerykańskich drogach już się potroiła, a liczba publicznych stacji ładowania podwoiła się. Al-Zaidi obiecał więcej, z finansowaniem z ustawy o infrastrukturze Biden na sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych wraz z ulgami podatkowymi dla konsumentów.

„Niezależnie od tego, czy mierzysz dzisiejszą reklamę w zaoszczędzonych dolarach, zmniejszonych galonach, czy zanieczyszczeniach, które nie są już pompowane do powietrza, jest to zwycięstwo narodu amerykańskiego” – powiedział Zaidi.

Jednak nawet gdy administracja pisze surowe przepisy, aby popchnąć rynek w kierunku pojazdów elektrycznych, A.J Ankieta Gallupa została opublikowana w środę Zaznacza, że ​​Amerykanie nie są jeszcze przekonani do tego pomysłu. Gallup przeprowadził ankietę wśród ponad 1000 dorosłych w Stanach Zjednoczonych w zeszłym miesiącu i stwierdził, że 41% stwierdziło, że nie kupiłoby samochodu elektrycznego.

Badanie wykazało, że pojazdy elektryczne są nie tylko droższe niż samochody napędzane gazem, ale konsumenci jeszcze nie zdali sobie sprawy z korzyści klimatycznych płynących z przejścia na pojazdy bezemisyjne. Sześciu na 10 respondentów stwierdziło, że wierzy, że pojazdy elektryczne pomagają środowisku „tylko trochę” lub „w ogóle nie pomagają” – podał Gallup.

Transport jest największym źródłem zanieczyszczenia spowodowanego globalnym ociepleniem w Stanach Zjednoczonych, a lekkie pojazdy — którymi jeżdżą przeciętni Amerykanie — odpowiadają za 58% tych emisji. Międzyrządowy Zespół ds. Zmian Klimatu ONZ poinformował w zeszłym roku, że drastyczne i związane z zanieczyszczeniem zmiany w globalnym sektorze transportu – w tym przejście na pojazdy elektryczne – mogą zmniejszyć emisje w tym sektorze o ponad 80%.

„To właśnie mamy na myśli, gdy mówimy, że walka z kryzysem klimatycznym polega na stworzeniu możliwości – możliwości postawienia Stanów Zjednoczonych na jasnej ścieżce do zdobycia miejsc pracy i przemysłu XXI wieku” – powiedział Reagan.

Inne kraje, w tym Unia Europejska i Chiny, szybciej wprowadzają pojazdy elektryczne. W Stanach Zjednoczonych Kalifornia już zaproponowała, aby pojazdy bezemisyjne stanowiły 70% sprzedaży nowych samochodów do 2030 r., a 17 kolejnych stanów planuje pójść w jej ślady.

Oznacza to, że znaczna część amerykańskiego przemysłu samochodowego faktycznie przejdzie transformację przed proponowanym prawem federalnym.

„Myślę, że jest to bardzo osiągalne” – powiedziała Margo Augie, prezes Międzynarodowej Rady ds. Czystego Transportu i były urzędnik Obamy EPA, o śmiałym przejściu na pojazdy elektryczne. „Przemysł tam jest. Europa wyprzedza Stany Zjednoczone, Chiny wyprzedzają Europę – a te firmy to firmy globalne.”

Nowe federalne ulgi podatkowe zostaną wydane w przyszłym tygodniu, aby pomóc amerykańskim konsumentom zaoszczędzić do 7500 USD na pojazdach elektrycznych. Ale mają niezwykle złożone wymagania dla przemysłu samochodowego — w tym akumulatory samochodowe i komponenty pochodzą ze Stanów Zjednoczonych lub krajów, z którymi ma umowę o wolnym handlu.

Jednak Boylan powiedział, że przepisy mają działać stopniowo w ciągu następnej dekady, kiedy to konsumenci powinni mieć o wiele więcej opcji do wyboru pojazdów elektrycznych.

„Ulgi podatkowe to marchewka” – powiedział Boylan. Proponowane rozporządzenie w sprawie rury wydechowej zapewnia „kij wspierający te zachęty i posuwający branżę do przodu”.

EPA otrzyma publiczne komentarze na temat propozycji przed sfinalizowaniem reguły w nadchodzących miesiącach.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india