22 grudnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Serwisy SVOD startują w Polsce

Serwisy SVOD startują w Polsce

Prawie dwie trzecie (65%) internautów płaci obecnie za dostęp do filmów, seriali i innych rodzajów treści online.

Według siódmej edycji VideoTrack, cyklicznego badania firmy Wavemaker, liczba ta wzrosła o prawie 7 punktów procentowych między styczniem a listopadem ubiegłego roku. Przyczyniła się do tego inwestycja Netflixa i uruchomienie Disney+, a także wyraźny wzrost popularności serwisów SVOD wśród odbiorców 55+. I rzeczywiście, ta ostatnia odnotowała największy wzrost wśród wszystkich grup wiekowych, z 41% do 58%.

Podczas gdy miesięczne subskrypcje SVOD są najbardziej popularne (66%), roczne subskrypcje zyskują na popularności i obecnie wybiera je co piąty (18%) internauta, wynika z badania. Również większość (74%), która wybiera miesięczną subskrypcję SVOD, robi to przynajmniej na kilka miesięcy, a nie na jeden (16%).

Warto zauważyć, że liczba klientów kupujących usługi streamingowe za pośrednictwem operatorów płatnej telewizji i operatorów telekomunikacyjnych wzrosła do 30% ówczesnej sumy SVOD, przy czym większość (23%) wybierała operatorów telewizji kablowej lub platform cyfrowych. Jest szczególnie popularny wśród odbiorców w wieku 55+, a to partnerstwo w zakresie dystrybucji grupowej między serwisami SVOD a operatorami ma kluczowe znaczenie.

W badaniu zwrócono również uwagę na dobre przyjęcie, jakim do tej pory w Polsce cieszył się Disney+. Serwis zajmuje wysokie miejsca nie tylko w rankingach świadomości (co nie dziwi biorąc pod uwagę dziedzictwo marki), ale także popularności aplikacji. Disney otrzymał najwyższą ogólną ocenę wśród swoich klientów w porównaniu z innymi usługami subskrypcyjnymi i zajął czwarte miejsce na podstawie oceny technicznej usługi (łatwość użytkowania, niezawodność itp.).

Jest jednak „król” polskiego rynku streamingowego – przynajmniej na razie. Najnowsze badanie Video Track pokazuje niezachwianą pozycję Netflixa w Polsce, który pod względem popularności wyprzedza swoich konkurentów o kilka długości. Jest to obecnie marka pierwszego wyboru na rynku SVOD i ostatnia marka, którą polscy użytkownicy streamingu porzucają. Na pytanie, jaką subskrypcję zachowaliby, gdyby musieli ograniczyć się do jednej usługi w badaniu Videotrack, większość internautów, którzy wykupili więcej niż jedną subskrypcję (60%), wybrałaby Netflix.

erochika hentai24x7.com soul calibur hentia
slave hentai comics hentaihug.com hentai black widow
malayalam sex video live bustyporn.info xxx images full hd
telugusexyvedios xkeezmovies.mobi sunnyleone sex vedios
渚まどか javwhores.mobi アナル av
score land youjizz.sex sudh desi romance mp3
shinrabansho hentai hentaionly.net fuetakishi hentai
bangladeshxvideo kokaporn.mobi tamil sex gril video
سكس الجيش الاسرائيلى video6tubes.com فيلم المغتصبون الامريكى
halik dec 11 pinoyteleseryehd.net tfc halik
tamanna real sex videos goindian.net teacher student xxx
مخزن السكس العربي gonzoxxx.pro سكس نسائي
xhamas sexindiantube.net xxxporndesi
الاباحية انبوب todayaraby.com حلمات بزاز
nepali sex vedio sexo-vids.com wap india