23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Todd Howard mówi, że Starfield to nie „twarde science fiction”, to gra wideo

Todd Howard mówi, że Starfield to nie „twarde science fiction”, to gra wideo

Nowy film od Bethesdy zawiera więcej szczegółów na temat gwiezdne polePierwsza od lat nowa oryginalna seria studia.

We wtorek studio uruchomiło Nowa seria filmów o nazwie Constellation Questions, gdzie do reżysera gry Todda Howarda kierowane są różne pytania od fanów. Film obejmuje różne tematy, od lotów kosmicznych po opcje dialogowe, a nawet motywy.

Najpierw Howard skierował inspirację do: gwiezdne pole. Przytoczył dwie gry, które miały szczególny wpływ: słoneczny pies Dla Apple 2, Atari ST, pasażerPióro i papierowa gra RPG.

To sprawiło, że fani zaczęli się zastanawiać, czy gwiezdne pole Czy jest to „twarda” science fiction – co oznacza, że ​​jest bardziej zakorzeniona w rzeczywistej nauce – czy nie. Howard powiedział, że Starfield to jego zdaniem twarda science fiction, ale ten przebieg będzie się różnić w zależności od tego, co myślą fani. Jednak Howard jasno powiedział, że jest to nadal gra wideo o przyjemności, więc zespół wycofał się z niektórych potencjalnych frustracji, które może przynieść bardziej realistyczna sceneria science-fiction. Na przykład graczowi może początkowo zabraknąć paliwa w kosmosie, pozostawiając go na powierzchni. Od tego czasu zostało to usunięte, a zamiast tego paliwo gracza i rodzaj napędu grawitacyjnego ograniczają odległość, jaką gracze mogą osiągnąć za jednym razem. Nierealne, tak, ale zdecydowanie mniej frustrujące dla fanów.

Howard następnie zajął się różnymi cechami gry, które oferują zarówno pozytywny efekt, jak i negatywny kompromis. Oto kilka przykładów motywów przedstawionych w filmie:

  • Wymarzony dom – Masz dom, który można dostosować do własnych potrzeb na spokojnej planecie, ale co tydzień musisz spłacać 50 tysięcy kredytów hipotecznych
  • Ekstrawertyk – zużywasz mniej tlenu, jeśli masz partnera, ale więcej, jeśli jesteś sam
  • Freestar Collective Settler – Uzyskaj specjalne opcje dialogowe i lepsze nagrody od niektórych frakcji, ale wyższe nagrody ofensywne z innymi
  • Oddaj cześć bohaterowi – pojawi się fan Rando, który bardzo cię zdenerwuje, ale przyniesie prezenty
  • Introwertyk – Więcej wytrzymałości w samotności, mniej, gdy masz towarzyszy
  • Kid Stuff – Możesz odwiedzić rodziców w ich domu, ale 10% pieniędzy trafi do nich automatycznie
  • Neon Street Rat – Uzyskaj dostęp do specjalnych opcji dialogowych i lepszych nagród na Neon. Premie za przestępstwa są zwiększane w przypadku innych frakcji.
  • Enlightened High – Możesz uzyskać dostęp do skrzyni pełnej przedmiotów w Domu Oświeconych, ale stracisz dostęp do innej skrzyni
  • Globalnie podniesiony – Uzyskaj dostęp do skrzyni pełnej przedmiotów w Sanctum Universum, ale utracisz dostęp do innej skrzyni
READ  W ramach zmian Microsoftu Bethesda zyskuje nowego szefa studia

Co najważniejsze, gracze mogą usunąć te cechy, aby pozbyć się ich negatywnych (i pozytywnych) efektów, wykonując zadanie lub czynność. Gracze, którzy na wczesnym etapie podejmą złą decyzję, nie będą musieli ponownie uruchamiać gry, aby odzyskać swoje cechy charakteru.

Na koniec Howard opowiedział trochę o systemie dialogowym. Bez zbytniego zagłębiania się w to, istnieje teraz system perswazji oparty na punktach, w którym gracze mogą wydawać punkty, aby uzyskać lepszy wynik. W tej sekcji Howard ujawnił również, że gra ma obecnie ponad 250 000 linii dialogowych Dopasowuje się do 1000 planet.

Bethesda zachęcała graczy do kontaktu z większą liczbą pytań za pośrednictwem hashtagu #starfieldquestions na Twitterze. Bethesda i Microsoft zostaną uruchomione gwiezdne pole Wyłącznie na PC i Xbox na początku przyszłego roku.