Pozew stwierdza, że „Beauty Concepts aktywnie stara się reklamować, sprzedawać i obsługiwać klientów wszystkich ras, płci i etnicznych oraz specjalizuje się w naprawczej pielęgnacji skóry dla wszystkich rodzajów skóry”. „Warto zauważyć, że Beauty Concepts to firma należąca do osób czarnoskórych, która stara się zapewnić, aby jej usługi służyły w szczególności czarnoskórym kobietom i innym kolorowym kobietom, które w przeszłości były niedoceniane, wykluczane i niedoceniane przez przemysł kosmetyczny”.
Jednak, jak powiedział prawnik Kardashiana E! Wiadomości: „Pochwalamy panią Lunsford za bycie małym przedsiębiorcą i podążanie za jej marzeniami. Ale to nie daje jej prawa do błędnego twierdzenia, że zrobiliśmy coś złego”.
28 marca 2021 r. Beauty Concepts złożyła wniosek do Urzędu Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych o znak towarowy SKKN+ lub zaprojektowane logo do użytku w usługach kosmetycznych i pielęgnacji skóry.
30 marca 2021 r. Kardashian złożył kilka wniosków dotyczących znaków towarowych, aby móc używać terminu „SKKN BY KIM” w odniesieniu do produktów do pielęgnacji skóry i różnych towarów. W lipcu następnego roku gwiazda rzeczywistości marki wystąpiła tylko o słowo „SKKN”, które ma być używane w produktach do pielęgnacji skóry, bez żadnego konkretnego wzoru, zgodnie z dokumentacją USPTO.
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Dua Lipa nauczyła się „relaksować w niestabilności” podczas pracy nad swoim albumem „Radical Optimism”.
Jason Alexander w pół godziny zapamiętuje przemowę „Seinfelda” dotyczącą piłki golfowej
Anya Taylor-Joy na premierze „Furiosa” miała na sobie przezroczystą, kolczastą sukienkę.