16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Zrewolucjonizuj rynek gier w Polsce

Zrewolucjonizuj rynek gier w Polsce

Potężna firma zajmująca się tworzeniem gier, CD Projekt RED, postawiła sobie za cel nowe przedsięwzięcie w ukochanym uniwersum Wiedźmina. Wraz z pojawieniem się na horyzoncie długo oczekiwanego projektu Polaris zespół CD Projekt powiększył się do 400 programistów i przygotowuje się do uruchomienia produkcji na pełną skalę jeszcze w tym roku.

Spojrzenie na plany na przyszłość:
Polaris jest uosobieniem naszych twórczych wysiłków. Przygotowując się do produkcji jeszcze w tym roku, naszym celem jest zaprezentowanie nowej trylogii, która zagłębi się w uniwersum Wiedźmina” – powiedział Michael Nowakowski, współzałożyciel CD Projekt.

W ramach strategicznego posunięcia firma uruchomiła nową grupę Shared Services Group, której celem jest wypełnienie luki pomiędzy zespołami programistycznymi a innowacyjną wydajnością napędzaną wykorzystaniem najnowocześniejszego silnika Unreal Engine 5. Planuje się, że potrzeby projektu Polaris zapewnią elastyczność innym bieżącym inicjatywom.

CD Projekt ujawnił także, że sprzedaż Cyberpunka 2077 na różnych platformach przekroczyła 750 milionów dolarów, co podkreśla sukces Phantom Liberty.

Pionier pionierski w polskiej branży gier wideo

Polska branża gier wideo to rosnąca potęga gospodarcza. Według Polskiego Instytutu Gospodarki Cyfrowej wartość rynku gier wideo w Polsce wzrosła w 2020 roku do prawie 2,5 miliarda złotych. Projekcje wskazują na kontynuację tendencji wzrostowej w nadchodzących latach.

Przewidywanie przyszłości rynku gier wideo

Prognozy sugerują, że do 2025 roku światowy rynek gier wideo przekroczy 300 miliardów dolarów. Czynniki takie jak rosnąca popularność platform mobilnych i sportów, ewolucja technologii rzeczywistości wirtualnej i wzrost liczby gier na żądanie napędzają rozwój tego sektora.

Wyzwania stojące przed branżą gier wideo

Pomimo błyskawicznego wzrostu, polska branża gier wideo boryka się z przeszkodami. Wśród tych wyzwań znajduje się niewystarczające wsparcie finansowe dla polskich deweloperów, zwłaszcza małych firm, brak ekspertów w dziedzinie tworzenia gier oraz konkurencyjny krajobraz ze światowymi gigantami.

READ  Polska Extraclassa i duńska Superlica połączone w dziewięcioligowy plan praw autorskich rights

Powiązany język:
CD Projekt Nyheter
Skontaktuj się z Polskim Instytutem Gospodarki Cyfrowej

Obejrzyj wideo: Dita Nu

Często Zadawane Pytania