Chociaż do gry Street Fighter 6 wprowadzono właśnie pierwszą dużą poprawkę balansującą, kiedy Akuma została wydana pod koniec zeszłego miesiąca, gra już przygotowuje się do kolejnej aktualizacji, która odbędzie się za kilka tygodni. M. Bison, pierwsza oficjalna postać Sezonu 2, zostanie dodana do gry 26 czerwca i chociaż nie jesteśmy pewni, czy aktualizacja, która wprowadziła go do miksu, będzie zawierać więcej zmian w balansie, wygląda na to, że tak się stanie zawierać kilka nowych ulepszeń gry.
Po ujawnieniu dużego zwiastuna Bisona i ogłoszeniu składu sezonu 2 na Summer Game Fest, niektórzy twórcy zawartości otrzymali szansę samodzielnego poznania nadchodzącego wojownika. Po udostępnieniu kilku nowych zrzutów ekranu zauważyliśmy, że wprowadzono pewne zmiany w interfejsie użytkownika, które nie zostały jeszcze oficjalnie ogłoszone, ale wydają się stanowić część nadchodzącej aktualizacji M. Bison.
Legenda bijatyk Justin Wong niedawno wszedł na giełdę Jego nagrania z rozgrywki i wrażenia z gry M. Bison W drugim sezonie Street Fighter 6. Niektórzy widzowie na Twitterze zauważyli, że w jego filmie pojawiły się nigdy wcześniej nie widziane zmiany w interfejsie użytkownika, których nie było w aktualnej wersji gry.
W szczególności zarówno paski zdrowia, jak i licznik jazdy ulegną pewnym ulepszeniom, co On powinien Ostatecznie zostanie uwzględniony w aktualizacji Bison.
Po pierwsze, następuje niewielka zmiana w liczniku jazdy, gdy gracz jest zmęczony. Tradycyjnie wskaźnik jazdy gracza wydaje się całkowicie pusty, gdy jest on zmęczony, a jasnoszary pasek zapełnia się, co oznacza, że licznik z biegiem czasu zostaje przywrócony.
W aktualizacji M. Bison, w miejscu paska, w którym skala nie została jeszcze uzupełniona, znajduje się teraz ciemnoszara skala. Wydaje się, że jest to zmiana jakości życia, która ułatwia zawodnikom i widzom ustalenie, ile metrów wyczerpany zawodnik musi zregenerować, zanim opadnie z wyczerpania.
Zgodnie z ideą ułatwienia oglądania, paski zdrowia również ulegają zmianom, szczególnie gdy grafika krytyczna jest zablokowana i załadowana. W materiale filmowym M. Bison Justina Wonga widzimy również, że gdy gracz jest wyposażony w grafikę krytyczną, jego pasek zdrowia emituje blask.
Poniżej zamieściliśmy zdjęcie porównawcze, dzięki czemu możesz zobaczyć dokładny wygląd w porównaniu z obecną wersją gry. Podobnie jak zmiana wyczerpania, powinno to ułatwić każdemu zorientowanie się, kiedy zapisać sztukę krytyczną, a zamiast patrzeć na licznik i zdrowie przeciwnika, powinieneś móc szybko rzucić okiem na pasek zdrowia i być gotowym do działania.
Kliknij obrazy, aby wyświetlić większe wersje
W tej chwili firma Capcom oficjalnie nie stwierdziła ani nie ogłosiła, że te zmiany istnieją ani że zostaną uwzględnione w aktualizacji M. Bison. Ponieważ jednak widzimy je w wersji Bizona pokazywanej twórcom, jest bardzo prawdopodobne, że zmiany te nie tylko zostaną uwzględnione w kolejnej aktualizacji, ale powinny zostać również wspomniane w kolejnym zestawie notatek o łatce.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS