Niewiele słyszymy o silnikach gier stojących za najnowszymi tytułami Nintendo, ale dzisiaj jest trochę inaczej z kilkoma wiadomościami o najnowszym tytule Switcha The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom.
według Kopuła owsiana Dataminer (przez Przejdź na Nintendo), nowa przygoda Link najwyraźniej działa na silniku iteracyjnym Nintendo, nieformalnie zwanym „ModuleSystem”, tej samej kompilacji, która napędza ostatnie wydania Switcha, takie jak Splatoon 3 i Nintendo Switch Sports (i skorzystaj z technologii AMD FSR1 Spatial Enhancer).
„Nasza najlepsza jak dotąd nazwa to „ModuleSystem”… pod względem [Tears of the Kingdom] W środku wygląda zupełnie inaczej niż w Breath of the Wild. „
Pokazuje, jak różnorodne mogą być silniki gier Nintendo – od zespołowych doświadczeń online do turowych tytułów wieloosobowych, a następnie otwartej gry Zelda: Tears of the Kingdom.
To nie jedyna cecha wspólna nowych gier Zelda i Splatoon. W miniony weekend Nintendo zorganizowało specjalny Splatfest o tematyce Zelda, na którym prezentowano Siłę, Odwagę i Mądrość. Ostatecznie zwyciężyła drużyna Siła. Możesz dowiedzieć się więcej o tym wydarzeniu w naszej poprzedniej relacji:
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS