4 lipca, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Wojna pomiędzy rywalami ma wyraźnego zwycięzcę

Wojna pomiędzy rywalami ma wyraźnego zwycięzcę

Należący do Walmartu Sam’s Club poszukuje marek, jeśli chodzi o konkurowanie z Costco.

Na przykład marki prywatne, takie jak jakość, ilość i rodzaj artykułów własnego znaku członkowskiego, aby konkurować z podpisem Kirklanda Costco.

Wojna pomiędzy produktami markowymi i markowymi trwa od kilkudziesięciu lat.

Niektórzy mogą argumentować, że artykuły gospodarstwa domowego, takie jak papier toaletowy, worki na śmieci i ręczniki papierowe, są prawie identyczne, ale co ze specjalną żywnością i odzieżą?

Według CNBC Sam’s Club i Costco mają mniej więcej taką samą liczbę klubów w całych Stanach Zjednoczonych, mimo to Costco generuje około dwukrotnie większe roczne przychody.

„Model klubu przetrwa, ponieważ mają świetnych sprzedawców skupionych na tworzeniu lub kupowaniu wyjątkowych towarów” – powiedział mediom dyrektor generalny Sam’s Club, Chris Nicholas. „Przez lata Costco wykonało świetną robotę z Kirklandem i widzieliśmy, że to działa”.

A Katalog szczegółowo przedstawiający korzyści wynikające z członkostwa Costco Pokazuje niektóre z najpopularniejszych produktów Kirkland Signature, takie jak detergenty do naczyń, detergenty do prania i witaminy, dodając, że linia powstała w 1995 roku.


Sam’s Club stara się odtworzyć sukces, jaki Costco odniosło dzięki produktom marki Kirkland. Zdjęcie: Joe Raedle/Getty Images

„Nasza misja była prosta: stworzyć produkt tej samej jakości — lub lepszej — niż wiodąca marka za niższą cenę i zrobić to poprzez kontrolowanie każdego elementu powstawania produktu, łącznie z opakowaniem i transportem” – czytamy w katalogu, kwestionowanie dowolnego przedmiotu. Konsumenci mogą porównać produkty Kirkland Signature z ich markowymi odpowiednikami.

Kupujący, którzy chcą produktów Kirkland Signature lub Member’s Mark, muszą najpierw zapłacić za członkostwo w klubie.

Członkostwo w Costco kosztuje 60 USD rocznie w przypadku Gold Star i 120 USD rocznie w przypadku kadry kierowniczej.


Costco generuje dwa razy większe roczne przychody niż Sam's Club, pomimo posiadania tej samej liczby sklepów w całym kraju.
Costco ma dwa razy większe roczne przychody niż Sam’s Club, pomimo tej samej liczby sklepów w całym kraju. Krzysztof Sadoski

Sam’s Club pobiera opłatę w wysokości 50 USD rocznie za członkostwo na poziomie klubowym i 110 USD za członkostwo dodatkowe.

Według CNBC sprzedaż Member’s Mark stanowi około 30% rocznej sprzedaży Sam’s Club, podczas gdy Kirkland Signature stanowi 28% sprzedaży Costco.

READ  Kontrakty terminowe na akcje są płaskie, ponieważ inwestorzy czekają na główny raport o inflacji za listopad

„Produkty Members’ Mark charakteryzują się ekskluzywnym designem, w którym wykorzystano najwyższej jakości materiały i komponenty, aby zapewnić im najlepszą jakość i wartość po cenach dostępnych tylko dla członków” – czytamy na firmowej stronie internetowej Sam’s Club.