Chociaż serwisy streamingowe stają się w Polsce coraz bardziej popularne, widzowie spędzają 90% czasu przed telewizorem, oglądając tradycyjne programy.
Jak wynika z najnowszych ustaleń Nielsen The Gauge, Polacy zwiększyli w styczniu oglądalność transmisji strumieniowych z 5,6% do 5,9%. Netflix (1,8%) i YouTube (1,3%) łącznie stanowiły 3,7%, podczas gdy inne usługi przesyłania strumieniowego miały 2,7%. Telewizja satelitarna jest najpopularniejszym sposobem oglądania tradycyjnej telewizji (34,6% całości), następnie kablową (29,5%) i naziemną (23,9%), a pozostałe usługi stanowią 6,1%.
Gage został stworzony, aby zapewnić branży medialnej miesięczną analizę korzystania z telewizji na głównych platformach dystrybucji telewizji. Nielsen wydał swoje pierwsze wydanie The Gauge w maju 2021 roku w USA.
Dane pochodzą z panelu Nielsena z jednego źródła obejmującego 3500 gospodarstw domowych i prawie 9700 panelistów. The Gauge: miesięcznik AMR (Average Minute Rating) w Polsce na podstawie danych o udziale w oglądalności. Dane podawane są dla telewizji powyżej 4 roku życia, telewizji kablowej, satelitarnej, naziemnej (liniowej i przeliczonej do 7 dni) oraz oglądalności ze streamingu (kategoryzowane jako liczba widzów transmitujących na żywo stacje telewizyjne na platformach OTT. Widzowie streamujący). Kategoria „Inne” obejmuje wyświetlenia nieautoryzowanych treści.
związany z
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polscy konserwatyści ostrzegają przed „brukselską elitą” przed wyborami
TRANSMISJA NA ŻYWO Polska: Siles Rebels @ Krakow Kings, 28 kwietnia, 15:30 CET (15:30, 9:30 EDT)
Polski minister zaprzecza „wypychaniu” ciężarnej Erytrejki na granicę