Grupa Viaplay i T-Mobile nawiązały współpracę dystrybucyjną w Polsce.
Dzięki temu klienci swapowi T-Mobile będą mieli bezpłatny dostęp do usługi przesyłania strumieniowego Viaplay od 27 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. i od tego dnia będą mogli dodać do swojego pakietu abonament Viaplay.
Dzięki temu więcej polskich widzów będzie miało możliwość wypróbowania sportowej oferty Viaplay na żywo przed długo oczekiwaną premierą polskiej Formuły 1 na Viaplay 5 marca 2023 r.
Klienci T-Mobile mogą oglądać na żywo pełną ofertę sportową Grupy Viaplay, w tym Premier League, Bundesligę, Ligę Europejską UEFA i Ligę Konferencyjną UEFA, mistrzostwa EFL, NHL, KSW i inne. Dodatkowo widzowie mogą oglądać seriale i filmy Viaplay, a także nowe hollywoodzkie hity.
Od trzeciego kwartału 2022 r. Viaplay ma już ponad 1 milion klientów w Polsce od momentu uruchomienia w kraju w sierpniu 2021 r. Łącznie T-Mobile ma w Polsce 11 mln klientów we wszystkich pakietach.
Komentując umowę dystrybucyjną, Alexander Bastin, CCO Grupy Viaplay, Europa kontynentalna i kraje bałtyckie, powiedział: „Viaplay to wyjątkowa usługa, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Cieszymy się, że klienci T-Mobile mogą teraz zapoznać się ze wszystkim, co mamy do zaoferowania podczas tej promocji i nie możemy się doczekać powitania ich jako abonentów nowego sezonu Formuły 1”.
Wraz z T-Mobile, Viaplay Group posiada wieloletnie partnerstwa dystrybucyjne w Polsce z Canal+ Polska, UPC, Vectra i Play. Viaplay jest również dostępny dla polskich widzów w ramach bezpośrednich abonamentów.
związany z
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com