16 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Viaplay i T-Mobile łączą siły w Polsce

Viaplay i T-Mobile łączą siły w Polsce

Grupa Viaplay i T-Mobile nawiązały współpracę dystrybucyjną w Polsce.

Dzięki temu klienci swapowi T-Mobile będą mieli bezpłatny dostęp do usługi przesyłania strumieniowego Viaplay od 27 grudnia 2022 r. do 28 lutego 2023 r. i od tego dnia będą mogli dodać do swojego pakietu abonament Viaplay.

Dzięki temu więcej polskich widzów będzie miało możliwość wypróbowania sportowej oferty Viaplay na żywo przed długo oczekiwaną premierą polskiej Formuły 1 na Viaplay 5 marca 2023 r.

Klienci T-Mobile mogą oglądać na żywo pełną ofertę sportową Grupy Viaplay, w tym Premier League, Bundesligę, Ligę Europejską UEFA i Ligę Konferencyjną UEFA, mistrzostwa EFL, NHL, KSW i inne. Dodatkowo widzowie mogą oglądać seriale i filmy Viaplay, a także nowe hollywoodzkie hity.

Od trzeciego kwartału 2022 r. Viaplay ma już ponad 1 milion klientów w Polsce od momentu uruchomienia w kraju w sierpniu 2021 r. Łącznie T-Mobile ma w Polsce 11 mln klientów we wszystkich pakietach.

Komentując umowę dystrybucyjną, Alexander Bastin, CCO Grupy Viaplay, Europa kontynentalna i kraje bałtyckie, powiedział: „Viaplay to wyjątkowa usługa, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Cieszymy się, że klienci T-Mobile mogą teraz zapoznać się ze wszystkim, co mamy do zaoferowania podczas tej promocji i nie możemy się doczekać powitania ich jako abonentów nowego sezonu Formuły 1”.

Wraz z T-Mobile, Viaplay Group posiada wieloletnie partnerstwa dystrybucyjne w Polsce z Canal+ Polska, UPC, Vectra i Play. Viaplay jest również dostępny dla polskich widzów w ramach bezpośrednich abonamentów.

READ  Szokujące ceny malin na Ukrainie – co to oznacza dla Serbii i Polski? • Drożdże