27 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Urocza edycja Barbie Oppenheimer — różne

Urocza edycja Barbie Oppenheimer — różne

Podczas gdy tysiące kinomanów przygotowuje się do podwójnych filmów z „Barbie” Grety Gerwig i „Oppenheimera” Christophera Nolana, sam Nolan szaleńczo ekscytuje się filmem Barpenheimera. Chociaż jego film będzie walczył z Barbie w kasie, Nolan ostatnio Powiedz IGN’owi To „wspaniale”, że oba letnie maszty namiotowe otwierają się tego samego dnia.

„Lato, na zdrowym rynku, jest zawsze zatłoczone i robimy to od dłuższego czasu” – powiedział Nolan. „Myślę, że ci z nas, którzy interesują się filmami, naprawdę czekali na powrót zatłoczonego rynku, a teraz jest tutaj i jest świetny”.

Cillian Murphy, który grał w Oppenheimer, zgadza się z Nolanem, mówi IGNMyślę, że to świetne. Mam na myśli, że idę zobaczyć Barbie. Nie mogę się doczekać, żeby to zobaczyć. Myślę, że to wspaniałe dla branży i dla publiczności, że mamy dwa wspaniałe filmy świetnych reżyserów, które wychodzą na antenie tego samego dnia. Można spędzić cały dzień w kinie, co jest lepsze od tego?

„Uwielbiam fakt, że ludzie mówią o pójściu do dwóch filmów w jeden weekend” — dodał współpracownik Oppenheimera, Matt Damon. „syn [Affleck] W każdy weekend chodziłem do dwóch filmów i myślę, że ludzie powinni to robić”.

Trzeci członek obsady Oppenheimer, Emily Blunt, nazwała to „fajnym”, że oba filmy otworzyły się jednocześnie, ponieważ „zainteresowanie różnorodnością jest po prostu cudowne”.

Podczas gdy „Barbie” i „Oppenheimer” były pierwotnie uważane za rywali (najprawdopodobniej dlatego, że Nolan opuścił studio „Barbie” Warner Bros. po ponad dekadzie, aby wyprodukować „Oppenheimera” w Universal), oba filmy zaczęły się kołysać inne w ostatnich tygodniach. AMC Theatres poinformowało 10 lipca, że ​​ponad 20 000 członków AMC Stubs kupiło bilety, aby zobaczyć zarówno „Barbie”, jak i „Oppenheimera” tego samego dnia.

READ  Książę i księżna Edynburga uczestniczą w nabożeństwie wielkanocnym w Windsorze

„Fakt, że ponad 20 000 kinomanów zaplanowało już i kupiło bilety na obejrzenie „Barbie” i „Oppenheimera” tego samego dnia, to świetny znak, że rosnąca dyskusja online na temat obejrzenia obu niesamowitych filmów zamienia się w sprzedaż biletów” – powiedział Elisabeth Frank, wiceprezes, dyrektor wykonawczy ds. programów globalnych i dyrektor ds. treści w AMC Theatres.

„Barbie” i „Oppenheimer” pojawią się w kinach 21 lipca odpowiednio w Warner Bros. i Universal Pictures.