23 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Twórcy Zeldy wyjaśniają, dlaczego seria nie otrzyma Mario Makera

Twórcy Zeldy wyjaśniają, dlaczego seria nie otrzyma Mario Makera

W Legenda Zeldy: Łzy Królestwagracze nie tylko rozgrywają inną historię osadzoną w Hyrule. kontynuacja Oddech dzikiej przyrody Elementy sandboxowe z poprzedniej gry posunęły się o kilka kroków dalej, umożliwiając graczom wykorzystanie nowego zestawu mocy do budowy maszyn, broni i narzędzi przy użyciu przedmiotów znalezionych w świecie. Prezentując to, Łzy Królestwa Zachęcała graczy, aby byli naprawdę kreatywni i przekraczali granice budowania w grze.

Fani zareagowali na ten nowy poziom wolności, tworząc niesamowite dzieła i udostępniając je w Internecie. Odkąd Nintendo wypuściło tę grę, fani stworzyli stylowe przedmioty, od deskorolek po skomplikowane maszyny, takie jak mechaniczne kaiju przypominające Godzillę. Biorąc pod uwagę, że gra skupia się na kreatywności, Polygon zapytał producenta Zeldy Eiji Aonumę i reżysera gry Hidemaro Fujibayashiego o możliwość otrzymania przez fanów gry Zelda, która skupia się wyłącznie na tworzeniu własnych dzieł, np. Twórca Super Mario. Sądząc po ich odpowiedziach, wydaje się mało prawdopodobne, aby Nintendo wypuściło grę Zelda skupiającą się wyłącznie na tworzeniu poziomów lub lochów.

„Kiedy tworzymy gry takie jak Łzy KrólestwaMyślę, że ważne jest, aby nie czynić kreatywności wymogiem. „Zamiast tego dodajemy do gry elementy, które zachęcają ludzi do kreatywności i dają im możliwość bycia kreatywnymi, bez zmuszania ich do tego” – Aonuma powiedziała firmie Polygon za pośrednictwem tłumacza w osobistej rozmowie.

Zdjęcie: Nintendo/Nintendo EDP

W Twórca Super Mario I Twórca Super Mario 2Gracze mogą od podstaw projektować własne poziomy Mario, korzystając z edytora w grze. Umożliwiło to graczom tworzenie niestandardowych poziomów wszystkich typów w Mario. Gracze mogą tworzyć niezwykle trudne poziomy, które będą wyzwaniem nawet dla najbardziej doświadczonych graczy Mario, lub ekscytujące kreacje, w których poziom Mario staje się hołdem dla Splatoon. Niezależnie od przyjętego podejścia, wspaniałą cechą gier Super Mario Maker jest to, że opierają się one na kreatywności gracza.

Nie jest tajemnicą, że programiści Łzy Królestwa Zainspirowany reakcjami fanów na Oddech dzikiej przyrody. Twórcy zauważyli, że gracze przekraczali granice kreatywności Oddech dzikiej przyrody, a później stworzył grę, która podwaja te elementy piaskownicy. Biorąc to pod uwagę, fani Zeldy od dawna zastanawiali się, czy zostanie wydana wersja Zeldy działająca jak Mario Maker – w której gracze mogą tworzyć lub projektować lochy lub światy. Jednak zapytany bezpośrednio o grę Zelda w stylu Mario Maker, Aonuma miał interesującą odpowiedź na temat natury gier Zelda i tego, co oferują graczom.

Obraz: Nintendo

„Są ludzie, którzy chcą mieć możliwość tworzenia od zera, ale to nie wszyscy” – powiedział Aonuma. „Myślę, że każdy jest szczęśliwy, mogąc odkryć, jak znaleźć własną drogę w grze i staraliśmy się to uwzględnić Łzy Królestwa; Nie ma jednego dobrego sposobu na zabawę. Jeśli jesteś osobą kreatywną, masz możliwość podążania tą ścieżką. Ale to nie jest to, co musisz zrobić. Grę możesz także kontynuować na kilka innych sposobów. Dlatego nie sądzę, że byłoby właściwe, gdyby The Legend of Zelda koniecznie prosiło ludzi o zbudowanie rzeczy od zera i zmuszało ich do kreatywności.

Biorąc pod uwagę odpowiedź Aonumy, wydaje się mało prawdopodobne, że Zelda otrzyma odpowiednik Mario Makera. Jeśli otrzymamy więcej kreatywnych elementów, wydaje się, że należy je umieścić w większej grze, w której gracze mogą postępować na wiele sposobów. Zatem ci, którzy pokładają nadzieję w kreatorze Zeldy, powinni lepiej znaleźć inne gry, które obecnie oferują podobne opcje – które na szczęście dla nas już istnieją.

Czytaj więcej

READ  Trójkątne panele ściemniające RGB firmy Nanoleaf są tańsze o 55 USD