Nowy Jork
Biznes CNN
–
Mistrz biletów przeprosiłem Taylora Swifta i jej fani w Late Friday Night After a Biletowa katastrofa Ten tydzień utrudnił konsumentom zakup biletów na nową trasę koncertową gwiazdy muzyki pop.
Serwis biletowy powiedział w Post na blogu.
Firma dodała, że stara się, aby kupowanie biletów było „tak proste, jak to możliwe”, ale „nie było tak w przypadku wielu osób próbujących kupić bilety” na trasę Swift, która rozpoczyna się 17 marca i będzie gościć 52 koncerty w kilku miejscach w całych Stanach Zjednoczonych przez okres pięciu miesięcy.
Firma powiedziała, że pracuje nad „wsparciem naszej technologii dla nowego, niestandardowego standardu” podczas swojej trasy koncertowej. „Kiedy to sfinalizujemy, jeśli będą jakieś dalsze kroki, aktualizacje zostaną odpowiednio udostępnione” – napisała.
mea culpa przychodzi po Swift Drut wcześniej w piątek o tym, jak „bolesne” było dla niej obserwowanie, jak pogrąża się w chaosie.
„Nie będę nikogo usprawiedliwiać, ponieważ pytaliśmy ich kilka razy, czy mogą obsłużyć tego rodzaju prośbę i upewniliśmy się, że mogą” – napisała piosenkarka w poście na Instagramie w piątek po południu. „To naprawdę niesamowite, że 2,4 miliona ludzi dostało bilety, ale naprawdę niepokoi mnie to, że wielu z nich czuło się, jakby mieli wiele ataków niedźwiedzi, aby je zdobyć”.
Swift dodała, że spróbuje „dowiedzieć się, jak tę sytuację można poprawić, idąc naprzód”.
Jednak sprzedaż trasy koncertowej New Era piosenkarza rozpoczęła się we wtorek Ogromny popyt osłabł na stronie z biletami, doprowadzając do szału niezliczoną liczbę fanów, którzy nie byli w stanie kupić biletów. Klienci skarżyli się w mediach społecznościowych, że Ticketmaster nie ładuje się, mówiąc, że platforma nie pozwala im na dostęp do biletów, nawet jeśli mają kod przedsprzedażowy dla zweryfikowanych fanów.
W czwartek Ticketmaster ogłosić że sprzedaż dla publiczności, która miała się rozpocząć w piątek, została odwołana z powodu „niezwykle wysokich wymagań dotyczących systemów biletowych i niewystarczającej liczby pozostałych biletów, aby zaspokoić to zapotrzebowanie”.
„Dla tych, którzy nie dostali biletów, mogę tylko powiedzieć, że mam nadzieję, że będzie więcej okazji, abyśmy się spotkali i zaśpiewali te piosenki” – powiedział Swift.
Departament Sprawiedliwości wszczął dochodzenie antymonopolowe z Live Nation, właścicielem Ticketmaster, aby sprawdzić, czy firma ma monopol na rynku koncertowym, w tym na zakup biletów, poinformowało CNN źródło zaznajomione ze sprawą. Najpierw New York Times wspomniany śledztwo w piątek.
Gazeta dodała, że w ostatnich miesiącach DOJ kontaktował się z klubami muzycznymi i innymi uczestnikami rynku biletów, pytając o praktyki Live Nation i dynamikę branży.
żywy naród odpowiedział W sobotę w oświadczeniu opublikowanym na swojej stronie internetowej stwierdzono, że „bardzo poważnie traktuje swoje obowiązki wynikające z przepisów antymonopolowych” i „nie angażuje się w zachowania, które mogłyby uzasadniać spory antymonopolowe, nie mówiąc już o zamówieniach, które wymagałyby zmiany podstawowych praktyk biznesowych”.
— poinformowała firma w oświadczenie. „Ta dynamika się nie zmieniła”.
Live Nation dodało, że fakt, że Ticketmaster „nadal jest liderem w takim środowisku, świadczy o platformie i tych, którzy ją obsługują, a nie o jakichkolwiek antykonkurencyjnych praktykach biznesowych”.
„Wprowadzamy innowacje i inwestujemy w naszą technologię więcej niż jakakolwiek inna firma biletowa i nadal będziemy to robić” – napisała firma, zauważając, że Ticketmaster jest „najbardziej przejrzystym, zgodnym z fanami systemem biletowym w Stanach Zjednoczonych”.
Evan Perez i Tierney Snead z CNN przyczynili się do powstania tego raportu
Poprawka: we wcześniejszej wersji tej historii błędnie podano liczbę rzutów, które Taylor Swift zagrała podczas swojej trasy koncertowej IRAs.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”