Klient Target stwierdził niedawno, że godzina 7:00 to najlepsza pora na zakupy w sklepie, ponieważ jest to godzina małego ruchu. Jednak niektórzy użytkownicy twierdzili, że tak właśnie jest NIE-Godziny ruchu, ponieważ lokalne sklepy są otwarte dopiero o 8:00
Kupująca Mikaela Hess (@mikaelayhess) nakręciła swój film w przejściu dentystycznym w swoim lokalnym sklepie Target. „Jeśli nigdy wcześniej nie byłeś w Target o 7:00, to znak, że musisz tam pojechać” – powiedział Hess.
„Mówię cicho, ponieważ wokół mnie pracuje jakiś milion pracowników, ale jestem może jednym z 10 klientów tutaj” – dodała. „To absolutnie najlepszy czas na przybycie do Target, jeśli chcesz szybko i łatwo załatwić swoje sprawy”.
Hess podwoiła swoją strategię w towarzyszącym komentarzu wideo. „Wczesny ptak łapie robaka” – napisała. Do niedzielnego wieczoru jej film miał ponad 248 000 wyświetleń.
Część widzów stwierdziła w komentarzach, że zgadza się z punktem widzenia Hessa.
Jeden z użytkowników napisał: „Tak, ale to bardzo dziwne, że sytuacja jest tak spokojna i wszędzie są pracownicy”.
„Lepiej iść bardzo wcześnie lub bardzo późno, gdy nikogo nie ma” – stwierdził inny.
„Poszedłem do Target w sobotę rano o 8:00, kiedy otworzyli. Byłem tam tylko ja i było wspaniale” – zgodził się trzeci użytkownik.
Jednak inni widzowie stwierdzili, że ich lokalny Target nie otwiera się wcześniej.
„Kopalnie otwierają się o 10 rano” – powiedział jeden z użytkowników.
„OK, ale mój cel otwiera się dopiero o ósmej?” krzyknął inny.
Niektórzy kupujący obawiali się, że zbyt wczesne wejście do sklepu może frustrować pracowników sklepu.
@mikaelayhess Ranny ptak dostaje robaka 🎯 #Bramka #targetrun #Misje #poranna rutyna #porannyvlog #Wcześnie rano #wakacyjne zakupy #z połączeniem ♬ Dźwięk oryginalny – Michaela Hess
„Mam wrażenie, że personel mnie nienawidzi, bo próbują zrobić zapasy” – powiedział jeden z widzów.
Fakt ten potwierdził co najmniej jeden pracownik Targetu. „Jestem docelowym pracownikiem i nie lubię, jak goście przychodzą zbyt wcześnie” – napisali.
Hess z pewnością nie jest jedynym twórcą dzielącym się trikami zakupowymi w Target. Była pracownica ujawniła niedawno tajemnice, których nauczyła się podczas pracy. Inny klient pokazał użytkownikom, jak używać aplikacji Target do dopasowywania cen.
„Daily Dot” skontaktował się z Hessem e-mailem z prośbą o komentarz.
*Pierwsza publikacja: 25 grudnia 2023 r., 18:00 CST
Ninę Hernandez
Nina Hernandez jest pisarką, dziennikarką, krytyczką muzyczną i komentatorką kulturalną mieszkającą w Austin w Teksasie.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów