PlayStation coraz bardziej głośno mówi o sponsorowaniu usługi na żywo. Ale w rezultacie najwyższej klasy firma zajmująca się grami dla jednego gracza nie została odsunięta na bok, przynajmniej według oświadczeń złożonych przez dwóch dyrektorów PlayStation w niedawnym wywiadzie.
Przez ostatnie cztery tysiąclecia PlayStation wykuwało przestrzeń jako dostawca najlepszych gier dla jednego gracza, często o charakterze kinowym, a czasem o liniowej strukturze. Ale dzięki niesłabnącej popularności takich hitów kinowych jak Jest to gra elektroniczna A Legendy ApexGry serwisowe na żywo — gry wieloosobowe, które oferują stały strumień nowych treści w nieskończonej usłudze $$ — są obecnie modne. Sony chce wejść. Ma plany. Jednak nie jest do końca jasne, w jaki sposób te plany mają się urzeczywistnić, więc nie oczekuj osi 180 stopni od dobrych rzeczy.
Rozmawiając z GryIndustry.BizHermen Hulst, prezes PlayStation Studios i Jade Raymond, prezes grupy startupowej Studio Haven Sony właśnie dostało Jako ostatnia premierowa impreza studia na początku tego tygodnia — pochwały dla gier namiotowych na PlayStation 4 i PlayStation 5 podwojone jako Duch CuszimyA ostatni z nasA Zakazany horyzont na zachód.
„Oczywiście zawsze będziemy kontynuować tworzenie tych opartych na narracji gier dla jednego gracza” – powiedział Holst. „Wciąż robimy to, co zawsze robiliśmy”.
Dodał: „Ale słusznie zauważyłeś, że zainwestowaliśmy w gry serwisowe na żywo… bardzo niewiele mamy teraz w rozwoju lub konceptualizacji, więc tak, rozwijamy możliwości wewnętrznie”.
„PlayStation ma swój własny, tajny sos, aby uzyskać dostęp do tych wspaniałych gier” – dodał Raymond, prawdopodobnie odnosząc się do wyników Metacritic dla pierwszego portfolio Sony (Sony nie odpowiedział od razu na prośbę o wyjaśnienie Kotaku.)
Jednak Haven nie wniesie wkładu do cenionej listy gier dla jednego gracza na PlayStation, przynajmniej nie na początku. studio, która powstała w zeszłym rokunie ujawnił jeszcze ani nawet nie zapowiedział gry, ale planuje zadebiutować świetną grą serwisową na żywo, zgodnie z krawędź. To najnowszy ruch w pełnym nacisku Sony na usługę na żywo, która w styczniu spowodowała, że twórca PlayStation stracił 3,6 miliarda dolarów na rzecz stojącego za nim studia Bungie. Los 2. Sony celowanie Poprzez uruchomienie dziesięciu gier na żywo do 2026 r. (ambitny cel, który wskazuje również, że Sony jest optymistą, że do tego czasu nasza planeta nie będzie pod wodą).
Mniej jasne jest to, jak Sony osiągnie ten cel. Przystań wyraźnie pomaga, podobnie jak przejęcie Bungie. Ale dziesięć gier dużo gier, zwłaszcza biorąc pod uwagę zakłócenia, opóźnienia, reorganizacje i restrukturyzacje, które ostatecznie nękały branżę. Okaże się, czy Sony ma plany, na drugim planie, czy nie, kierować studiami z pierwszej ręki, najlepiej znanymi ze swoich kinowych przygód – grupą, w której znajdują się tacy jak Insomniac (człowiek PająkA Pytania i stukot), posłuszny pies (NieznanyA ostatni z nas), partyzantka (horyzont) i Housemarque (plecy) — do tworzenia gier online. Sony nie odpowiedziało na prośbę o komentarz.
Jest też duża zmienna: połączenie online PlayStation jest ostatnio mniej niezawodne. zeszły tydzień, Gran Turismo 7najnowszy ekskluzywny PlayStation, Zatrzymaliśmy się na dłużej niż jeden dzień. To skutecznie uniemożliwiało graczom granie dużej części gry, w tym elementów dla pojedynczego gracza. A wczoraj PSN — sieć, w której znajduje się większość usług online PlayStation —Przez kilka godzin cierpiał na awarię, zaraz po aktualizacji oprogramowania układowego PS4 i PS5. To głęboka prawda, którą wszyscy znają Od twórców gier Do milionów ludzi, którzy codziennie jeżdżą nowojorskim metrem: Nie można uzyskać dobrej obsługi bez dobrej obsługi.
. „Telewizyjny pionier. Fan alkoholu. Namiętny komunikator. Oddany badacz kawy. Boczek ninja”.
More Stories
Z pewnością wygląda na to, że PS5 Pro zostanie zaprezentowane w ciągu najbliższych kilku tygodni
Wycieki ujawniają nazwę i projekt rzekomego urządzenia PS5 Pro
Apple wprowadza usuwanie obiektów AI na zdjęciach wraz z najnowszą aktualizacją iOS