- Popeyes na stałe dodaje do swojego menu pięć propozycji skrzydełek kurczaka.
- Smaki skrzydeł obejmują Honey BBQ, pieczony czosnek z parmezanem, Signature Hot, Pepper Ghost oraz Sweet & Spicy.
- Skrzydełka opierają się na sukcesie sieci dzięki popularnej kanapce z kurczakiem.
Skrzydła Popeye’a.
Dzięki uprzejmości: Popeyes
Popeyes rozszerza swoje menu poza kanapki z kurczakiem i tym razem jest to zmiana na stałe.
Sieć fast foodów ogłosiła w środę, że dodaje do swojego menu w całym kraju pięć smaków skrzydełek z kurczaka, a trzy smaki po raz pierwszy zadebiutują w Popeyes od środy. Smaki obejmują miodowy grill, pieczony czosnek z parmezanem, charakterystyczny ostry, duchowy pieprz i słodko-ostry.
„W Popeyes lubimy kwestionować status quo i stale na nowo definiujemy oczekiwania od marek fast foodów” – powiedział w oświadczeniu Sami Siddiqi, prezes Popeyes North America. „Wiemy, że nasi goście chcą do wyboru odważniejszych smaków skrzydeł inspirowanych Luizjaną, i nie możemy się doczekać, aż nasza nowa linia skrzydeł zacznie działać”.
Skrzydełka Ghost Pepper odniosły „nocny sukces” podczas testów w różnych lokalizacjach na początku tego roku, a skrzydełka Sweet 'N Spicy okazały się najskuteczniejszym produktem tej sieci od czasu kanapki z kurczakiem, dodał Siddiqui.
Popeyes powiedział, że od trzech lat pracuje nad udoskonaleniem receptur skrzydeł. Nowe skrzydła będą dostępne w cenie od 5,99 dolarów za sześć sztuk.
W zeszłym miesiącu firma Popeyes wyprzedziła KFC i zapewniła sobie pozycję drugiej sieci restauracji z kurczakiem w Stanach Zjednoczonych, za Chick-fil-A.
Nie przegap tych historii z CNBC PRO:
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
Jak zdobyć dofinansowanie na rozwój biznesu online? Przewodnik dla tych, którzy nie chcą tylko marzyć!
Bezpieczeństwo finansowe firm – jak chronić się przed cyberzagrożeniami i oszustwami?
Jak sztuczna inteligencja zmienia polską gospodarkę? Szanse i wyzwania dla MŚP