22 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Silnik Corvette Z06 2023 po zaledwie 52 milach

Silnik Corvette Z06 2023 po zaledwie 52 milach

Ekscytujące, podobnie jak szerokie nadwozie i ulepszona aerodynamika nowego Chevroleta Corvette Z06 to 5,5-litrowy płaski samolot Silnik LT6 V-8 Siedząca za kierowcą jest gwiazdą show. Na nieszczęście dla nowego właściciela Z06, Marco Garcii, silnik wywodzący się ze sportów motorowych w jego Corvette Z06 zawiódł po przejechaniu zaledwie 52 mil podczas pierwszej dostawy.

Garcia kupił czarną Corvette Z06 1LZ 23 grudnia od Chevroleta Covina Hills w Covina w Kalifornii. Filmy na youtube. Zamówiony samochód sportowy miał cenę 113 975 USD, ale dokumentacja i opłaty dealerskie sprawiły, że ostateczna cena sprzedaży wyniosła 182 457,38 USD. Garcia posiadał w tym momencie dwa Stingraye, a nawet sięgnął po Z06 do swojego samochodu Modyfikacja C8. Po sfinalizowaniu zakupu jeden ze sprzedawców w salonie zaproponował, że pójdzie za Garcią na podwórze jego budowniczego ze Stingrayem. Garcia przyjąłby tę ofertę i zgodził się odwieźć sprzedawcę z powrotem do sprzedawcy po wymianie.

Ta treść jest importowana z YouTube. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.

Po upuszczeniu Stingraya na podwórku, sprzedawca wskoczył na Z06 na stosunkowo krótką wycieczkę z powrotem do dealera. Garcia zauważył w swoim kolejnym filmie, że obaj cieszyli się kilkoma przyjemnymi pociągnięciami podczas jazdy, ale nie pchali mocno samochodu. Garcia wskazał ponadto, że jest w pełni świadomy procedury docierania C8 ze względu na swoje wcześniejsze doświadczenie w posiadaniu. Wkrótce po tym, jak sprzedawca wrócił do salonu, sprawy potoczyły się strasznie źle.

Garcia zauważył brak mocy silnika i postanowił zjechać z autostrady, aby to zbadać. Garcia powiedział, że problemowi towarzyszyła kontrolka silnika i agresywne warczenie, które zaczęło się przy zaledwie 52 milach na liczniku. Po przyjeździe do miasta, aby naładować telefon, sprzedawca mówi Garcii, że nie może odholować tam samochodu tego wieczoru. Ponadto OnStar miał trudności z pomocą, ponieważ nie dysponował jeszcze odpowiednimi informacjami gwarancyjnymi dla takiego nowego pojazdu. Tej nocy García był zmuszony odholować Z06 na plac budowy.

READ  Apple sprawiło, że naprawa stłuczonego tylnego szkła iPhone'a 15 Pro jest tańsza

Następnego dnia sytuacja niewiele się poprawiła. OnStar wysłał lawetę po samochód 24-go, ale ta ciężarówka nie mogła zwrócić samochodu sprzedawcy. Stworzyło to nowy problem, który najwyraźniej wymagał od Garcii spędzenia wielu godzin na przeglądaniu usługi OnStar w poszukiwaniu pomocy. Gdy samochód faktycznie dotarł do odpowiedniego dealera, w skrzynce odbiorczej Garcii zaczęło pojawiać się mnóstwo kodów błędów, wysyłanych za pośrednictwem usług OnStar. Najbardziej zauważalny z tych problemów został wymieniony jako błąd silnika i układu skrzyni biegów, czego można się spodziewać na podstawie samego dźwięku w klipie.

Garcia mówi, że pogodził się z sytuacją i nie jest zainteresowany dalszymi eksperymentami z posiadaniem Z06. Gdy samochód zostanie naprawiony, planuje przekazać go następnemu właścicielowi.

„Dead Z06 wkrótce w sprzedaży”, powiedział Garcia w kolejnym poście. „Chyba spróbuję to naprawić i sprzedać komuś innemu. Szkoda”.

Ta treść jest importowana z YouTube. Możesz znaleźć tę samą treść w innym formacie lub możesz znaleźć więcej informacji na ich stronie internetowej.

Od momentu debiutu Z06, GM był nieugięty, że LT6 V-8 jest silnikiem odpornym na bomby. the LT6.R V-8 W tej chwili jest używany przez Corvette Racing C8.R od kilku lat, ponieważ silnik uliczny ma prawie identyczną konstrukcję. Jednak płaskie silniki V-8 o dużej pojemności skokowej są bardzo trudne, jak wyjaśnił wcześniej Ford Voodoo V-8 I jego zainteresowania wibrują.

Potwierdził to rzecznik General Motors R&T Firma jest świadoma incydentu z udziałem Z06 i aktywnie przygląda się sytuacji. Jak zwykle w przypadku tego typu awarii, GM prawdopodobnie będzie musiał rozebrać ten silnik, aby zobaczyć, co poszło nie tak w tym konkretnym przykładzie.

Miejmy nadzieję, że ten konkretny LT6 był po prostu złym jajkiem. Na razie ten problematyczny przykład wydaje się być tylko małą kroplą w morzu potrzeb, ponieważ właściciele nadal zabierają do domu nowe Z06.