28 kwietnia, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Reżyser Overwatch 2 przysięga „180” w komunikacji po reakcji na Battle Pass

Reżyser Overwatch 2 przysięga „180” w komunikacji po reakcji na Battle Pass

opublikowany: 2023-11-07T04:32:32

Zaktualizowano: 2023-11-07T04:32:42

Dyrektor gry Overwatch 2, Aaron Keller, mówił o całkowitych „180”, których dokonał Blizzard, jeśli chodzi o przejrzystość i komunikację ze społecznością gry.

W Wywiad z IGN-emDyrektor gry Overwatch 2, Aaron Keller, omówił „przerażającą” zmianę, jaką dokonuje Blizzard, jeśli chodzi o sposób, w jaki zespół planuje komunikować się ze swoją bazą graczy.

Nowe zobowiązanie do przejrzystości pojawia się po znaczącym sprzeciwie społeczności, szczególnie dotyczącym systemu Battle Pass gry, do którego odnosi się Keller.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Zanim wypuściliśmy Overwatch 2, ogłosiliśmy, że umieścimy bohaterów w naszej przepustce bojowej, co spotkało się z ogromnym odzewem ze strony naszej społeczności” – powiedział Keller. „Wtedy pomyśleliśmy, że lepiej będzie milczeć w radiu, ponieważ wszystko, co powiemy graczom, będzie nieco zniekształcone”.

Jednak teraz, wyciągając wnioski z błędów z przeszłości, Keller przyznaje, że zespół całkowicie zmienił swoje cele komunikacyjne i teraz priorytetowo traktuje proaktywną komunikację i przejrzystość.

Artykuł kontynuowany po reklamie

„Zrobiliśmy w tej sprawie zwrot o 180 stopni, tak jak chcemy być w stałym kontakcie z naszymi graczami i informować ich o tym, co nadchodzi, nawet jeśli będzie to coś, co może zostać odebrane negatywnie” – powiedział Keller.

Zarejestruj się w Dexerto za darmo i zyskaj:

Mniej reklam|Tryb ciemny|Gry, telewizja, filmy i programy technologiczne

Keller wspomina, że ​​podejmują kroki naprzód, publikując „dwutygodniowo” artykuł na blogu Director’s Capture, w którym opowiada społeczności o swoich przemyśleniach na temat gry.

„The Director’s Take” to długi, szczery esej, w którym Keller zazwyczaj analizuje wszystko, co wydarzyło się i dzieje w Overwatch 2.

Artykuł kontynuowany po reklamie

Chociaż sam Keller był autorem tylko jednego artykułu reżyserskiego od 8 września, inni członkowie zespołu podeszli do tematu, aby zaoferować pomysły, w tym programiści z Hero Design, którzy omówili nowy zestaw i rozgrywkę Sombry, a także omówili poprzednie zmiany w balansie.

READ  Ten uroczy rozdział z jakiegoś powodu uruchomił DOOM na Notepad.exe

Dzięki konsekwentnym aktualizacjom programistów i wizualnemu planowi działania fani Overwatch 2 mają teraz znacznie lepsze pojęcie o tym, co jest tworzone.

A dzięki ciągłym ulepszeniom rozgrywki, w tym nowym trybom gry, mapom, bohaterom i nie tylko, gracze Overwatch 2 z pewnością będą na co czekać.

Artykuł kontynuowany po reklamie