Stan Nowy Jork pozywa SiriusXM, ponieważ zbyt utrudniał abonentom anulowanie planów. W pozwie zarzucono, że klienci chcący zrezygnować z umowy są zobowiązani do rozmowy telefonicznej lub internetowej z agentem, który bombarduje ich pytaniami i ofertami. „Sirius celowo marnuje czas swoich abonentów, mimo że ma możliwość przetwarzania anulowań jednym kliknięciem”. garnitur czyta.
Biuro prokurator generalnej Letitii James twierdzi, że z własnych danych SiriusXM wynika, że abonentom rezygnacja przez telefon zajmuje średnio 11,5 minuty, a rezygnacja online – 30 minut. W pozwie żąda się odszkodowania dla dotkniętych klientów, a także grzywny w wysokości 5000 dolarów dla stanu Nowy Jork za każde naruszenie.
„Konieczność przechodzenia przez długi i frustrujący proces anulowania subskrypcji to uciążliwe obciążenie, którego nikt nie może się doczekać, a jeśli firmy utrudniają anulowanie subskrypcji, jest to nielegalne” – powiedział James. W obecnej sytuacji. „Konsumenci powinni mieć możliwość bezproblemowego anulowania subskrypcji, której już nie używają lub nie potrzebują, a firmy mają prawny obowiązek ułatwić proces anulowania”.
Najwyraźniej niektórzy ludzie byli w stanie znieść anulowanie SiriusXM. Firma Zgłoszony spadek abonentów wiodącej usługi radia satelitarnego w pierwszych dziewięciu miesiącach 2023 r
„Jest oczywiste, że prokurator generalny Nowego Jorku wydał komunikat prasowy przed przekazaniem SiriusXM kopii skargi” – stwierdziła w oświadczeniu Jessica Cassano-Antonellis, rzeczniczka SiriusXM. „Podobnie jak wiele firm konsumenckich, oferujemy klientom różnorodne możliwości zarejestrowania się lub anulowania subskrypcji SiriusXM, a po otrzymaniu i rozpatrzeniu skargi zamierzamy stanowczo bronić się przed tymi bezpodstawnymi zarzutami, które rażąco błędnie przedstawiają praktyki SiriusXM”.
Długoterminowy trend odchodzenia od przesyłania strumieniowego oznacza, że SiriusXM musiał wykazać się kreatywnością w kwestii swojej przyszłości. Oprócz rzekomego odwołania zajęć gimnastycznych firma poczyniła znaczne inwestycje w podcasty. Kupił Stitchera w 2020 r. za 325 mln dolarów, a firmę produkcyjną Conana O’Briena w 2022 r. za 150 mln dolarów i podpisał lukratywne umowy na dystrybucję najpopularniejszych podcastów. Osoba uzależniona od kryminałów I Kapsuła Ratuj Amerykę. Dodatkowo w zeszłym miesiącu firma zadebiutowała nową, zaktualizowaną aplikacją, która wygląda i działa podobnie do Spotify.
„Kawioholik. Fanatyk alkoholu na całe życie. Typowy ekspert podróży. Skłonny do napadów apatii. Internetowy pionier”.
More Stories
JPMorgan oczekuje, że Fed obniży w tym roku referencyjną stopę procentową o 100 punktów bazowych
Akcje giganta chipów sztucznej inteligencji Nvidia spadły pomimo rekordowej sprzedaży wynoszącej 30 miliardów dolarów
Stowarzyszenie Graczy NFL pozywa DraftKings na kwotę około 65 milionów dolarów