15 listopada, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Prokurator generalny Nowego Jorku prowadzi dochodzenie w sprawie ogólnokrajowej przerwy w świadczeniu usług AT&T

Prokurator generalny Nowego Jorku prowadzi dochodzenie w sprawie ogólnokrajowej przerwy w świadczeniu usług AT&T

the Awaria usług sieciowych AT&T Sprawa, która na wiele godzin pozbawiła dziesiątki tysięcy klientów w całych Stanach Zjednoczonych łączności i możliwości transmisji danych, jest obecnie badana przez prokuratora generalnego Nowego Jorku.

Prokurator Generalny Nowego Jorku Letitia James W czwartek ogłosiła, że ​​zbada przyczyny awarii, która miała miejsce 22 lutego, oraz reakcję AT&T na zakłócenie.

W wyniku awarii użytkownicy nie mogli wykonywać połączeń, wysyłać wiadomości tekstowych ani uzyskiwać dostępu do Internetu przez maksymalnie 12 godzin, a wielu z nich nie mogło zadzwonić pod numer 911 – podało biuro Jamesa w komunikacie prasowym.

„Amerykanie polegają na dostawcach sieci komórkowych, jeśli chodzi o spójne i niezawodne usługi, które pomogą im w niemal każdym aspekcie ich codziennego życia” – powiedział James. „Ogólnokrajowe przerwy w dostawie prądu to nie tylko niedogodność, mogą być niebezpieczne, dlatego niezwykle ważna jest ochrona konsumentów w przypadku awarii”.

Zachęcała dotkniętych mieszkańców Nowego Jorku do złożenia skargi w jej biurze.

Rankiem 22 lutego awaria sieci AT&T w szczytowym momencie spowodowała utratę dostępu do ponad 71 000 klientów. Mimo że awaria trwała kilka godzin, połączenie zostało przywrócone po południu.

Przewoźnik stwierdził, że awaria była prawdopodobnie spowodowana błędem operacyjnym, a nie cyberatakiem. Federalna Komisja Łączności badała incydent.

Kilka dni po przerwach w dostawie prądu firma AT&T oświadczyła, że ​​przyzna środki w wysokości 5 dolarów na dotknięte konta.

„Zdajemy sobie sprawę z frustracji spowodowanej tą awarią i wiemy, że zawiedliśmy wielu naszych klientów” – stwierdził przewoźnik w oświadczeniu. oświadczenie. „Rozumiemy, że mogło to mieć wpływ na ich zdolność komunikowania się z rodziną, przyjaciółmi i innymi osobami. Mogło to mieć wpływ na właścicieli małych firm, potencjalnie zakłócając podstawowy sposób komunikowania się z klientami.

Artykuł ten został pierwotnie opublikowany na NBCNews.com

READ  Wyłącznie: Credit Suisse rozważa opcje wzmocnienia kapitału