Polski kanał YouTube Kanal Sportowy, w pełni uruchomiony w marcu 2020 roku i mający obecnie 592 000 subskrybentów, zdecydował się zainwestować we własną usługę D2C OTT.
Pomoże w tym Redge Media ze strategią produktową i wdrożeniem usługi OTT wspieraną przez agencję Arscom Sport Brokers, która specjalizuje się w marketingu sportowym na polskim rynku.
Komentując rozwój, Presmislav Frasunek, członek zespołu Ridge Technologies, powiedział: „Wraz z rozwojem kanału YouTube musi być w pełni zarządzany pod względem treści i odpowiedniego doboru reklam. Kanal Sportovy, obecnie największy kanał sportowy w telewizji internetowej, doświadczył ostatnio szeregu ograniczeń, na co słusznie wskazuje Redge Media. Dzięki naszej rodzimej technologii nie będzie represji ani wyłączenia, pozostaje tylko energia i kreatywność zespołu gospodarzy, która wydaje się rosnąć z każdym tygodniem.
Maciej Sawicki, prezes Kanału Sportowego, dodał: „Dla nas to logiczny kolejny krok. Cieszymy się, że możemy rozpocząć pracę i dodano dodatkowe funkcje, które nie były możliwe w poprzedniej infrastrukturze.
Ridge Media będzie na stoisku 5.F21 w IBC w Amsterdamie w dniach 3-6 grudnia 2021 r. Będzie wyposażony w swój UX poświęcony lifestylowym serwisom wideo społecznościowym, które będą zasilać Canal Sportow.
Związane z
„Przyjazny praktyk podróży. Miłośnik jedzenia. Bezkompromisowy rozwiązywacz problemów. Komunikator”.
More Stories
Polski premier Donald Tusk radzi patronom Nord Stream, aby „zachowali spokój”
Polskie akcje wzrosły w końcówce handlu; WIG30 zyskał 0,89% według Investing.com
Polskie akcje tracą w końcówce handlu; WIG30 spadł o 0,58% według Investing.com