rodzina królewska
Nie bądź galareta.
Lifestyle'owa marka Meghan Markle, American Riviera Orchard, wprowadziła na rynek swój pierwszy produkt: rustykalne słoiki ze świeżym dżemem.
W poniedziałek przyjaciele księżnej Sussex zaczęli udostępniać w mediach społecznościowych zdjęcia zakonserwowanych owoców opatrzonych nazwą i logo firmy, owiniętych we wzorzystą neutralną tkaninę i sznurkową kokardkę.
Projektantka Tracey Robbins zamieściła na swoim Instagramie Story zdjęcie dżemu w koszu wypełnionym cytrynami i podziękowała Markle (42 l.) za przesłanie jej prezentu.
„Dziękuję za pyszny kosz!” Robbins napisał. „Uwielbiam ten dżem, więc nie jestem pewna, czy podzielę się nim z kimkolwiek :).”
Następnie oznaczyła konto marki i dodała: „Dziękuję M!” Z emoji białego serca.
Robbins udostępniła drugie zdjęcie, na którym trzyma pojemnik, będący jednym z 50 wyprodukowanych słoików, i dodała, że „śniadanie, lunch i kolacja miały tylko małą kurtkę”.
Markle i projektantka mody, żona szefa Paramount Briana Robbinsa, najwyraźniej zaprzyjaźniły się potem Udział w premierze „Bob Marley: One Love” na Jamajce Wcześniej w tym roku.
Argentyńska celebrytka Delfina Blackwire, żona bliskiego przyjaciela księcia Harry'ego i gracza w polo Nacho Figueras, również podzieliła się widokiem pysznego posiłku.
„Dżem truskawkowy 🍓 sprawia mi radość” – podpisała zdjęcie szklanego słoika w dłoni w Instagram Story. „A ja ❤️ twój dżem @americanrivieraorchard.”
Więcej relacji z rodziny królewskiej do obejrzenia:
Rozsmarowała także drugi kieliszek dżemu na toście posypanym plasterkami truskawek.
Fotograf delektował się tostami i dżemem z zielonym sokiem oraz dołączonym talerzem serów.
Kosze upominkowe wydawały się być soft launchem produktu, ponieważ strona internetowa marki pozostała pusta.
Markle zadebiutowała w American Riviera Orchard w marcu, kiedy uruchomiła stronę na Instagramie poświęconą projektowi i towarzyszącą mu stronę internetową, na której kupujący mogli zapisać się na listę oczekujących.
Znawca powiedział wówczas Page Six Style, że firma skupi się na produktach do domu, ogrodu, żywności i ogólnych narzędziach związanych ze stylem życia.
„Pracuje nad tym od ponad roku i to wszystko jest bliskie jej sercu – wszystko, co ją pasjonuje” – podało źródło branżowe.
Zgłoszenie znaku towarowego uzyskane przez Page Six Style ujawniło, że American Riviera Orchard będzie sprzedawać różnorodne artykuły gospodarstwa domowego, w tym żywność jadalną, taką jak galaretki i dżemy, oraz podstawowe artykuły zastawy stołowej, takie jak sztućce, obrusy i naczynia do napojów. W pliku znajdują się także książki kucharskie.
Załaduj więcej…
{{#isDisplay}}
{{/isDisplay}}{{#isAniviewVideo}}
{{/isAniviewVideo}}{{#isSRVideo}}
{{/isSRVideo}}
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”