Dzięki uprzejmości Disneya
Disney oferuje duże zniżki na wersję Disney+ wyświetlaną z reklamami, ponieważ oczekuje się, że pakiet ten zyska więcej abonentów przed końcem bieżącego kwartału.
Od 6 do 20 września nowi i powracający klienci Disney+ w USA mogą subskrybować Disney+ Basic (z reklamami) za 1,99 USD miesięcznie przez trzy miesiące — 75% zniżki od zwykłej ceny wynoszącej 7,99 USD miesięcznie. Oferta dostępna dla kwalifikujących się klientów na disneyplus.com.
Specjalna promocja ma miejsce w momencie, gdy cena Disney+ Premium (bez reklam) wzrośnie o 27%, z 10,99 USD do 13,99 USD miesięcznie dla klientów w USA od 12 października. Tymczasem Disney agresywnie próbuje nakłonić klientów do korzystania z pakietów transmisji strumieniowej: 6 września wprowadzi także nowy plan subskrypcji łączonej bez reklam z Disney+ i Hulu za 19,99 USD miesięcznie, co stanowi 37% zniżki na plany sprzedawane osobno.
Wersja Disney+ z reklamami zapewnia dostęp do treści na tym samym poziomie bez reklam. Według Disneya w Disney+ Basic wyświetlane są tylko cztery minuty reklam na godzinę (których nie można przewijać do przodu).
Od uruchomienia w USA wersji Disney+ z reklamami w grudniu 2022 r. firma zapisała się do planu 3,3 miliona klientów, powiedział w zeszłym miesiącu analitykom dyrektor generalny Bob Iger. Iger powiedział również, że Disney poszuka nowych sposobów zwalczania nielegalnego udostępniania haseł i planuje „wprowadzić tę taktykę gdzieś w 2024 r.”. Odmówił podania informacji, jak powszechny jest problem, ale stwierdził, że jest on „ważny”.
Disney+ to miejsce, w którym można przesyłać strumieniowo treści z Disneya, Pixara, Marvela, Gwiezdnych Wojen, National Geographic i nie tylko. W ofercie znajduje się najnowsza seria Gwiezdnych wojen „Ahsoka”, której premiera odbędzie się 23 sierpnia; Aktorski remake Małej Syrenki z Halle Bailey w roli Ariel zadebiutuje w serwisie 6 września; Sezon 2 „I Am Groot” z serią filmów krótkometrażowych z awanturnikiem Marvela, Twigiem; najnowszy film Pixara „Elemental” (13 września); oraz „Zwierzęta z bliska z Bertiem Gregorym” magazynu National Geographic (13 września).
. „Adwokat kawy. Ninja bekonu. Przyjazny czytelnik. Rozwiązujący problemy. Wielokrotnie nagradzany miłośnik jedzenia”.
More Stories
Cate Blanchett twierdzi, że we współczesnym społeczeństwie panuje „wyraźny brak wstydu” | Cate Blanchett
Koreańska piosenkarka popowa Taeil opuszcza grupę śpiewającą z powodu oskarżeń o przestępstwa na tle seksualnym
Ojciec gwiazdy „Austina Powersa”, Heather Graham, ostrzega, że Hollywood „zabierze mi duszę”