4 maja, 2024

MSPStandard

Znajdź wszystkie najnowsze artykuły i oglądaj programy telewizyjne, reportaże i podcasty związane z Polską

Pasażerowie United Airlines widzą drugi dzień chaosu na międzynarodowym lotnisku w Denver

Pasażerowie United Airlines widzą drugi dzień chaosu na międzynarodowym lotnisku w Denver

Dzień drugi chaosu podróży dla pasażerów United na międzynarodowym lotnisku w Denver. Dziesiątki opóźnień i odwołań lotów doprowadziły teraz do przyprawiającej o ból głowy strefy odbioru bagażu, ponieważ pasażerowie szukali swoich rzeczy w środę.

„Jestem sfrustrowany, naprawdę sfrustrowany” – powiedział Leo Mullen. „Próbowałem wybrać się na tę wycieczkę golfową od kilku lat, więc teraz to trochę przeszkadza w naszych planach”.

Od wybrzeża do wybrzeża setki tysięcy ludzi utknęło. Według rzecznika United, pierwsze loty były dotknięte silnymi burzami, a następnie brak personelu w liniach lotniczych i operacjach kontroli ruchu lotniczego FAA pogorszyły sytuację.

To wszystko to tylko burza przed większą burzą. Federalna Administracja Lotnictwa poinformowała, że ​​czwartek będzie najbardziej śmiercionośnym dniem dla podróży w okresie 4 lipca.

Betsy Moston utknęła w Denver od wtorkowego poranka. Opuściła teraz rejs na Alaskę z rodziną, zostawiając ją z tysiącami dolarów.

„Och, w każdym holu są ludzie na podłodze, starzy ludzie, młodzi ludzie, ludzie na wózkach inwalidzkich, to okropne” – powiedział Moston. „Jeśli mam być szczery, chcę powiedzieć, że chcę znaleźć naprawdę dobry pozew zbiorowy, ponieważ prawdopodobnie dołączy do mnie jeszcze 5000 osób. I wiesz, naprawdę nie ma oferty pomocy dla żadnego z ci ludzie tutaj, którzy są pozostawieni sami sobie”.

Michael Jobin podróżował na Hawaje z okazji swojej rocznicy z żoną i synami, ale podobnie jak setki innych podróżników nigdzie się nie wybierał.

„Myślę, że nasze linie lotnicze to kompletny bałagan. To najsmutniejsza rzecz na świecie” – powiedział Jobin. „United właśnie rzucił piłkę w tę piłkę”.

Na razie United Airlines dokonuje zmiany rezerwacji dla klientów na święta, ale w związku ze zbliżającym się 4 lipca Mullen powiedział, że pasażerowie powinni przygotować się do podróży lub zostać w domu.

READ  Kontrakty terminowe Dow: Micron mówi, że wzrost sprzedaży jest „bliski”; Akcje LULU skaczą dzięki zarobkom i wskazówkom

„Dosłownie zapnij pasy i bądź przygotowany na chaos i wiele zmian po drodze” – powiedział.

Klient United Airlines powiedział, że dla tych, których podróż została zakłócona, aplikacja mobilna automatycznie zapewnia teraz spersonalizowane opcje zmiany rezerwacji, informacje o śledzeniu bagażu, kupony na posiłki i hotele, gdy kwalifikujesz się, jeśli lot jest opóźniony lub odwołany, dzięki czemu łatwiej i mniej stresująco wrócić na swoją drogę.

Klienci, którzy anulują swoje podróże, mogą otrzymać zwrot pieniędzy, jeśli nie chcą już podróżować.